Gaan we weer. Maar dit is verreweg de leukste tunnel om te lezen momenteel hoor. Alleen al daarom moet Anke de mol zijn. Hopelijk een paar kneiters van molacties van haar vanavond waardoor Jurre's gekluns naar de achtergrond wordt gedreven
Zeker de leukste ja
. Maar er gebeurde niks met dat penningmeesterschap dus voor mij is Anke de Wensmol. Vorige week nog 4000 euro uit de pot, nu geen grote opvolgende actie. Volgende week zou wel erg laat worden voor kneiters.
Anke kan dan niet meer de mol zijn, want Nabil is er deels op haar uitgevlogen.
Ja dat is waar. Dus nu hebben ze allemaal een kras door de naam.
In Moltalk had Rob nog wel een aardige opmerking. Als mol wil je lastige kandidaten die op je zitten wegspelen, dan wil je dus bij de 4 zitten om de kans 1:3 te maken. Even buiten Anke/Nabil, zou dat de kans groter maken dat Ranomi de mol is (aangezien ik Soy echt kans 0 acht). Ze zaten ook flink op Ranomi daar bij Moltalk.
Jurre weer heel vet op 1 bij de poll, tja het is al wat ik zei, of we hebben een heel verrassend seizoen, of we hebben een heel saai seizoen waarbij iedereen al vanaf het begin op de mol heeft gezeten. Vandaar dat Froukje een rood scherm kon krijgen. Dan klopt de wie-verdenkt-wie weer. Die moet toch ergens kloppen, hoe krom ook. Voor Ranomi is dat nog weer een heel stuk lastiger.