Ik geloof er niks van dat ze 20 minuten gezocht hebben.
Nee, ik ook niet.
Er is hier weer lekker door elkaar gehusseld in de montagekamer
Het gedoe over de brancards en het team dat 2 brancards heeft is volgens mij in het begin van de opdracht geweest maar komt op 3 momenten terug in de aflevering. Zo lijkt het dat het allemaal erg lang heeft geduurd maar het zijn volgens mij gewoon verknipte beelden die uitgesmeerd zijn.
Het viel mij ook op dat Jurre op 4 momenten balletjes in de bakjes gooit.
De eerste keer samen met zijn team ( als hij een gevulde brancard overpakt van Soy) maar dan zien we geen beelden van de bakjes. We kunnen dus niet zien op welk moment hij daar is. (Er is een ingemonteerd shot van de eerste 100 euro bij Froukje en Daniel)
De tweede keer samen met Soy en Nabil. Hoe kan dit? Op het moment dat we het team Soy, Nabil en Annick naar boven zien gaan lopen er meerdere mensen op de trappen. Als Nabil en Soy de balletjes in de bak gooien zien we een shot van Annick en links in beeld zien we Anke staan. Soy en Nabil gooien balletjes in het tweede bakje. maar Jurre en Anke zijn daar ook nog. Ik vermoed dat ze elkaar daar tegen zijn gekomen en dat Jurre nog even helpt maar zelf de eerste bak gevuld heeft. Als dat zo is dan had dat team ook al veel eerder een brancard.
De derde keer op 5 minuten voor afloop van de opdracht samen met zijn team.
De vierde keer in de laatste seconden samen met Anke.
Het was ook al iemand opgevallen dat dezelfde dronebeelden terugkwamen. Door de montage is het ook niet duidelijk wie precies wat in welk bakje gooit.
@ Gadoesja, het was Jurre die dat in een biecht zei