Langste hint ooit:Ah vooruit nog eentje dan:
De code 745 op de jurk zou je ook kunnen lezen als 7DE. "Zevende".
Ik vind dit wel echt een typische hint-plek. En het word ook nog even aangedikt met de tekst "mijn natte jurk onthult mijn geheim." Maar... je kunt er wel alle kanten mee op...
- Daniel kwam als zevende binnen bij de moltelefoon.
- Anke is de zevende hoofdredacteur van Elle Nederland. Ook een mooie koppeling met de jurk en mode.
- Nabil is op de 7e juni jarig.
- (Sander staat op de 7e plek in de leader)
Afgaand op alleen hints vind ik Anke nu wel echt het meest verdacht.
Maar wat betreft mol gedrag en verdachte montages kan ik natuurlijk niet ontkennen dat Jurre op kop gaat.
Puzzeltopper
Mooie!
Ranomi kun je er ook aan linken, maar is een vage. Ze staat 7e op de lijst van beste Nederlandse olympiërs, als je alleen de zomersporten meetelt. Bron: de Volkskrant. Drie keer goud, een keer zilver.
^ toen Sarah na haar rode scherm bij het hotel incheckte stonden er 3 goudkleurige bekers op de schouw. Dat werd toen op YouTube gedeeld.
kamer 15 R
kamer 11 K
kamer 14 O
Ranomi Kromowidjojo 7e Olympiër.
Vrouwelijk: Het boek op het portret van Soy was geopend in V vorm.
Ranomi Kromowidjojo 7e Vrouwelijke Olympiër.
Maar leidt dit naar de mol? was de vraag.Bovenstaande +De verschijning van Katie als je haar naam 3x noemt:Tijdens de opdracht, na aankondiging van de opdracht Verschijning met 9500.
1e keer Soy/Anke/Nabil komen voor het eerst in Katie's room : Ingemonteerde stem met accent. (Eng S23E05 - 33:18. Die stem klinkt als de hotelbeheerder Daniël.
2e keer Onderaan de trap. Nabil waar ga je naar toe? Soy: Naar Katie's room. Vanaf 39:18
3e keer Anke vindt de sleutel van Kamer 15, vanaf 41:35.
Onweergeluiden. We zien Ranomi op de rug (en daarachter D+J).
Daarna zien we het schilderij van Ranomi met rechts Katie? die een boek aan het lezen is.
+
Het woord MOL Op de foto van Ranomi stond een open boek: een L, maar de M en de O waren niet lekker te maken. (Zie post FS)
Aan de ronde tafel zit Ranomi met haar handen te friemelen en op het eind krijgen we een M en een O.
Je kan er dus van maken MOL Ranomi Kromowidjojo 7e (Vrouwelijke/zomersport) Olympiër. Aan haar wissel sweater/jas kon je zien dat ze naar binnen is geweest om haar jas op te halen. De morsecode is misschien door dat mannetje (op 41:07) bij de voordeur bij de schakelkast gewijzigd op verzoek van Ranomi. Bijvoorbeeld aangeven dat er een foutje was gemaakt en dat Kien Klein moest zijn.