De portretten van de kandidaten zijn gemaakt ik Kaapstad met de kleurige huizen als achtergrond. De foto's zijn aan het begin van de serie gemaakt mag ik aannemen, dus konden ze op dat moment niet weten wie er zouden gaan afvallen -mag ik hopen-. Ik heb sinds het begin de portretten op kleurvolgorde gezet, van geel (Sander) via blauw (Anke) naar rood (Nabil) met alle secundaire kleuren ertussen in (vooral bij paars is het druk). Zie afbeelding hieronder. Wat sowieso opvalt is dat Jurre met de bijna witte kleur -heel licht paars- een beetje uit te toon valt, leuk voor de Jurreverdenkers.
Wat ik opvallend - toevallig vind is dat de kandidaten die nog in het spel zitten, ook nog naast elkaar midden in de regenboog zitten. Ik heb de volgorde voor afl.1 gemaakt. Nu dit toeval nog geldig is post ik 't maar, want zaterdag kan het afgelopen zijn met de volgorde. En zo niet zou er misschien toch een hint in zitten? Zouden ze de foto's na afloop hebben gemaakt? Of de kleuren toch hebben gefotoshopt?