Opmerkelijk dat Anke en Daniel een bondje hebben sinds de eerste aflevering, maar een verschillende mol hebben.
Montage lieverd, montage.
Daniel zit ook gewoon op Ranomi, net als Jurre & Soy.
Hoe negatief ik vorige week was, hoe positief deze week. De aflevering had een sterk widm gehalte waar ik van hou, mooie beelden, goede muziek. De opdrachten gaan uiteraard weer teveel over geld uit de spot spelen (of uberhaupt niet verdienen omdat er troeven tegenover staan)
maar die hoop heb ik oprecht al opgegeven.
Betekent niet dat ik geen kritiek meer ga geven hierop maar het verrast me i.i.g. niet meer.
Jammer van de afvaller trouwens.
Very obvious dat Ranomi de mol is. Niet alleen door hoe mensen stemmen maar wat Anke zegt: ze haalt nooit geld op als enige, en ze is de fanatiekste. Ik geloof dat als zij kandidaat zou zijn ze veel meer oprecht teleurgesteld zou zijn als er weer geld uit de pot ging of niet verdiend werd.
Die joker weggeven bevestigde het.
En ja amper 8500 euro in de pot met nog 2 afleveringen te gaan, vast nog meer mingeld. Zo grappig (lees: triest) dat de makers lijken te denken dat wij als fans een Mol automatisch goed vinden bij een lage pot.
Gooi die pot vol, het maakt het oprecht leuker om naar te kijken. En doe dan een keer een opdracht met 5k uit de pot. Dan is de schock waarde hoog, de molactie eervol en boeit het niet omdat er alsnog veel geld in de pot zit.