Er wordt hier flink gezocht naar gelijkenissen tussen de foto's van de bommenleggers en kandidaten van De Mol. Ik heb me daar ook eens mee bezig gehouden, maar ik gooi het over een andere boeg. Die bommenleggers lijken inderdaad op deelnemers van De Mol, maar niet uit dit seizoen.
Dean Carroll: lijkt toch heel veel op Bruno uit het seizoen 2020 in Griekenland, vindt u ook niet?
Walter Dennis: daar zie ik veel terug van kandidaat Bert uit het seizoen 2022 op de Canarische Eilanden.
Ward Lambert: die kale kop lijkt toch veel op die van de Bruno uit seizoen 2016 Argentinië; je zou er ook Pieter uit seizoen 2018 in Mexico in kunnen zien (
of Brian Riemer, de coach van RSC Anderlecht, maar dit terzijde)
John Dykstra: heeft toch veel weg van Hugo (de Mol) uit het tweede seizoen in Spanje (was dat niet 1999?); al heeft hij ook veel weg van Marijn Devalck, aka Balthazar Boma...
Ernest Tambiru: die snor doet me denken aan kandidaat Reggy Samyn, uit het allereerste seizoen (1998?) van De Mol
Tim Meek en Wu: heb ik nog niks voor gevonden
Maar om aan te tonen dat heel veel mensen op elkaar gelijken: zowat ALLE deelnemers aan dit seizoen van De Mol in Arizona lijken zelf heel veel op Bekende Mensen:
Ruben: lijkt sprekend op de acteur Jim Carrey
Toos: is bijna een tweelingsbroer van Remco Evenepoel (wereldkampioen wielrennen)
Thomas: is een lookalike van stand-up comedian Henk Rijckaert
Comfort: heeft veel weg van Elodie Ouedraogo; Elodies man werkt trouwens ook voor Woestijnvis! (en Commy's ex lijkt wel de jongere broer van acteur Kevin Janssens)
Leïla: lijkt op Dominique Monami (tennis-ster die overigens met een identiek schattig Waals accent Nederlands spreekt)
Lieselot: is Barbara Dex (zangeres), maar dan de versie van 30 jaar geleden
Conny: dat is toch sprekend Anna Wintour (de hoofdredactrice van Vogue), niet?
Samya: lijkt op Nura Afia (ambassadrice voor het cosmeticamerk CoverGirl
Mateo: tja, die komt me verdorie bekend voor, hij lijkt als twee druppels water op die Limburgse acteur uit Callboys, Safety First en Zillion, maar ik kan even niet op zijn achternaam komen (
zoek ik seffens wel nog even op)
Lancelot: ik vind geen Bekende Persoon op wie hij lijkt, maar hij is wel de 'spitting image' van de directeur van mijn bank. Dus hij zal wel de Mol zijn, want mijn bankdirecteur slaagt er ook in om veel geld in rook te doen opgaan.
Ik zou van al deze mensen hier foto's kunnen zetten, maar die zijn uiteraard allemaal copyright protected. Ik wil geen inbreuken plegen tegen het auteursrecht en zware boetes ophoesten. Dat is de speurtocht naar de Mol mij niet waard.