Na het afvallen van Conny is mijn lijst weer een beetje over de kop
De mol
1. Lancelot (Jolly Jumping en de verontwaardiging over zijn ei... zelf kapot gesmeten misschien...? )
2. Comfort (stijgt ook wel op de lijst door de eieren en aanraken hoefijzer o.a)
3. Ruben (krijg ik geen hoogte van)
Mogelijk de mol
4. Thomas (doet zowel goede acties als verdachte zaken, maar durf ik niet uit te vlakken)
5. Leila (krijg ik geen hoogte van, ik begon bij haar als: dit is een kandidaat, maar ze kan het nog prima zijn)
Niet de mol
6. Toos (ja die doet verdachte dingen, haalt 2000 binnen, maar verdient ook 3000 euro niet gedwongen door Lieselot in feite, maar haalt ook 1000 binnen met goed hoefijzer)
7. Lieselot (die blijft echt zo erg niet de mol voor mij)
Deels alles weer op de kop...
Lancelot vorige week nog op 1, nu flink gedaald. Dé kans op -5000 laten liggen (ja oke niet veel in het oog springen etc.). Lieselot is sowieso de mol niet, nooit voor mij geweest. De kandidaten op de bingo hadden sowieso weinig invloed. Blijven er nog 3 opties over...
De mol 1. Ruben (hij heeft had geprobeerd, maar 5000 kwam in de pot)
2. Comfort (dat rode scherm, ik weet het, maar in ander topic uitgelegd waarom ze het zeker nog kan zijn)
Zeer goed mogelijk de mol3. Thomas (hij blijft kandidaatse en verdachte dingen doen en met name direct Matteo Simoni noemen ten overstaan van 3 medekandidaten blijft een red flag. Daarmee plant je als mol een zaadje dat later 2000 euro kan kosten)
Niet de mol4. Toos, werd wat verdachter doorheen de weken, maar lijkt me toch echt een kandidaat.
5. Lancelot stond de hele aflevering praktisch buitenspel
6. Lieselot zit bijna altijd op plekken waar de hele groep niet is (het schieten, de caravan, patatten schillen, de lift in de bunker).