Zucht, jij bent echt van het type Fake News, dit is gewoon aantoonbaar weer niet waar, zoals je ook op het Nederlandse forum ook beweerde dat ik Renee niet als mol had, terwijl ik juist heel snel Renee als mol nam, foxhunter moest je toen nog terechtwijzen
@lo
Klopt hoor, eerst Mireille? en toen al heel snel Renee.
Ik had destijds dame Knevel als mol maar was op tijd weg, naar Renee. En dit seizoen was ik ook op tijd weg. Ik had Anke zelfs als afvaller! Feiten.
Jij probeert altijd weer de waarheid probeert te verdraaien, en waarom eigenlijk? Jij zat blijkbaar op Sander als mol, vond jij het niet fantastisch toen jouw tunnel instortte dan? Dat vond ik wel met Samya, hoewel ik daar maar 1 week in zat.
Ik neem meteen aan dat jij na Sander iets sneller Jurre als mol adopteerde. Ik heb eerst nog Anke verdedigd, ik hoopte het, maar zij werd te veel een wensmol.
Je hebt gelijk, ik zal nooit met de wolven meehuilen, zoals jij zo mooi het spreekwoord naar voren haalt. Of zoals Juuls zegt: zo leuk om te tunnelen. Maar zodra het echt niet meer kan geef ik in, zoals vorig jaar met de fluittonen bij Uma, zoals bij Stine eerder waar jij nog vol in de tunnel bleef. Gewoon eigenwijs, dat mag, maar het is geen succesformule.
Beter kun je tot inzichten komen, zoals ik ook deed toen Anke haar geitenpaadje niet afliep, maar gewoon onmols bezig was. Je ziet in mijn pool dat ik haar als afvaller had en je ziet in mijn poll stemming waar ik zit, dus alles is openbaar.
Dit jaar heb ik wellicht een gelukje met Thomas, of een pechje, zo je wilt. Soms is het lastiger. Ik zit maar op 1 van de 10 keer vanaf het begin goed, dat had ik met Elise en Rob, en er komt vast nog eens een keertje......