Ik zat in aflevering 1 op Comfort (met vast een aantal anderen hier): ze miste de 3000, het kwam wat ge-edit in beeld waarom zij als laatst wilde en ook de edit van hoe ze viel was opvallend. Verder leek ze me qua profiel een typische Vlaamse mol.
Daarna haar volledig afgeschreven dankzij de legeropdracht en haar gedrag bij het rode scherm (Oscarwaardig acteerwerk, anders). Ik zat daarna op Conny, Thomas en Ruben, dus voor mij persoonlijk is het sowieso een compleet mislukt seizoen.
Ik ga nu toch denken dat ze het is. Alle drie de overgebleven kandidaten hebben acties gehad die voor een mol lastig te verklaren zijn. Comfort is voor mij het meest typisch als mol, puur op onderbuikgevoel. Het lijkt ook dat ze niet vertrouwd wordt door de rest (zie bijv Toos de vorige twee afleveringen).
Iets in me zegt dat het rationeler is om Lancelot te verdenken als mol. De 5000 daargelaten heeft hij weinig bijgedragen. Maar ik zie gewoon niet voor me dat hij gecast zou worden als mol. Comfort daarentegen schreeuwt om als mol gecast te worden.
Ze zou een wat minder typische mol zijn, die ook genoeg dingen bijdraagt. Ik kan me bij haar ook wat meer molacties voorstellen die nog niet in beeld zijn gekomen (batterij laten leeglopen bij het bezoek, boeken verplaatsen in de bibliotheek, 1000/2000 niet noemen bij het kaartspel).
Ik denk niet dat ik nog in een tunnel ga komen dit seizoen. Ik laat me verrassen, maar mijn gevoel zegt Comfort. Toos heb ik als enige volledig afgeschreven.