Tijd om kleur te bekennen. Toos, geloof ik echt niet dat het is. Ik vind hem gewoon een leuke kandidaat, maar ik zie totaal geen Mol in hem. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk
Voor de andere 2 ligt het anders. Lancelot heb ik nooit verdacht. Comfort was mijn eerste verdachte. Ik zat direct na aflevering 1 in de Comfort tunnel. Beiden heb ik afgestreept op basis van 1 opdracht. Om tot een keuze te komen, heb ik die opdrachten doorgestreept en ben ik naar de rest gaan kijken. Lang leve het topic van een Mol duel. Maar ze doen amper voor elkaar onder.
Uiteindelijk ga ik toch voor wat mijn eerste gevoel was. En dat is dus Comfort.
Ik zou haar een prima Mol vinden. Ik vind het alleen jammer dat als de makers haar het rode schem gegeven hebben. Niet zoveer vanwege het rode scherm zelf, maar dat dan kandidaten onder een soort van valse voorwenselen een gunstig rood scherm konden verdienen, terwijl ze die richting de Mol zou gaan. Ook al vult de Mol de test gewoon in, de Mol weet precies wat de juiste antwoorden zijn, en wat dan dus juist NIET in te vullen. Dus die zal dan altijd de test als slechtste maken.
Maar dat kan ik Comfort niet kwalijk nemen.
Maar als het toch Lancelot is, zou ik niet verbaasd zijn. Dan moet ie onder de druk van Lieselot (en de groep) zijn bezweken voor die 5000 euro.