maar als dit niet eens naar voren komt in jouw follow the money systeem dan heb ik moeite om het serieus te nemen.
Er staat toch dat Lancelot €5.000 verdiend heeft? Wat wil je dat ik doe? Er €20.000 van maken? Zo werkt het niet.
Ik had wel verwacht dat jij niet akkoord zou zijn met €5.000 voor Comfort.
Maar ik zie gewoon een kandidaat die zich laat overhalen door Leïla, Toos en Thomas om de code te geven en de lift te stoppen.
De kandidaten die boven staan te niksen, op het einde van de opdracht terug inschakelen, is toch typisch iets voor De Mol.
Je gaat hier wel erg veel mee in edit van de productie: alsof alles aankwam op die laatste vraag.
De mol kent de vragen, en baseert zijn gedrag op het al dan niet correct doorgeven van de vorige vragen.
Het was toch echt Lancelot die in de volgende opdracht bij de bingo zat, waar mollen onmogelijk was. De vliegtuigopdracht was pas 4 opdrachten later (bingo, rode scherm, winkelen met robots zaten er nog tussen). Dus dit argument volg ik niet.
De Bingo tja, ik dacht eerst ook dat dat een slechte positie zou zijn. Maar is dat wel zo?
Nog ff afwachten wat daar gebeurd is. Ze zien en horen amper iets, dus de mol kan daar gerust nummers van de senioren hebben doorstreept.
De volgende grote opdracht was het stuntvliegen.
En dat kan je overal doen. "De ervaring van je leven" is voor de mol dat hij/zij de mol is. Dan neem je die taak toch serieus.
Ik vind het gewoon vrij absurd dat mensen Comfort volledig afschrijven, en dan wel volledig gaan voor een mol die doodleuk 5000 euro heeft opgebracht terwijl het extreem simpel zou zijn geweest om dat te voorkomen.
Dat is één opdracht.
Geen idee waarom dit zo gelopen is. Ik vind €5.000 ook te veel om als dekmantel te dienen. Maar dat is mijn mening. Die heeft geen invloed op Lancelot's beslissing.
Het kan zijn dat ze hun beslissingen hebben afgestemd op de positie van Lieselot. Maar uiteindelijk is het mislukt haar te overhalen.