Ik ben beginnen denken door een idee van iemand anders. Na de bunker, is er ook de bingo opdracht en dan de back to the future opdracht. Op deze laatste heeft hij als mol weinig invloed, tenzij hij zichzelf zo onverdacht mogelijk zou kunnen maken, zodat kandidaten gaan twijfelen. Ik denk dat bij de bunker opdracht hij anderen verdacht wou maken, helaas pakt die geen pasvragen, waarom pakt die geen pasvragen, iedereen pakt die toch? Dit is nl. ook de enige aflevering waar hij precies niet molt...maar ik denk dus strategie. En zichzelf hiermee onverdacht maken is geweldig gelukt want van het publiek verdachten weinige hem. Ook het feit dat Ruben zegt: ik zet al de hele tijd in op de hoofdverdachte. Ahja aflevering 1 Lancelot naast hem. En hij zei ook dat hij saus had in zijn hoofd...Lancelot doet zijn werk goed. En op het einde zei Ruben dat hij vermoedde dat iedereen op dezelfde mol zit. En hij had wat te snel de test willen invullen blijkbaar.
Bovendien vind ik de tip van de zinnen van Lancelot en de pop in omgekeerde volgorde te plaatsen, één van de betere tips tot nu toe. Eenvoudig, niet te ver zoeken, maar ook niet te makkelijk. Typische moltip.