Volledig akkoord daarmee, daarom twijfel ik soms nog. Maar dan denk je aan de bingo, goede instructies in het vliegtuig, de pasvraagkamer, risico op een aflevering buitenspel, en we kunnen nog wel even doorgaan.
Grappig, de pasvraagkamer (neem even aan dat je vrijstellingskamer bedoelt) is juist een opdracht waardoor Toos bij mij flink wat gestegen is als mogelijke mol. Eerst al het weinig op de knop willen drukken, wat uiteindelijk ook essentieel bleek. En dan in de kamer eerst vrij duidelijk naar 2 vrijstellingen toewerken (Hij wil niet dat Lieselot er als enige 1 krijgt) maar dan wanneer Lieselot geen vrijstelling wil als een kat in het nauw opeens een vrij onlogische draai maakt om er zelf geen te nemen. Resultaat €3000 minder in de pot.
Daarnaast is er best wel een flink lijstje met meer van dat soort acties van hem te maken waarin het lijkt alsof hij meer weet en waarin hij het net een fout zetje kan geven. Hij kwam opeens naar mijn mening wel heel makkelijk over de tegels heen om zo nog invloed te behouden bij het invullen van de codes, het gereedschap plaatsen bij het bouwen van de vangnetten ging voor iemand met zijn achtergrond niet erg goed, nog voordat Lancelot in de bus aan hem vroeg welke kleur te kiezen riep hij al een paar keer waarom ze wel Comforts antwoord vertrouwen en niet dat van Ruben, kiest voor Comfort om het spaarvarken op de slackline op te halen.
Mijn verstand blijft zeggen dat hij het niet is omdat ik hem ook vaak als echte kandidaat bezig zie in opdrachten, maar mn gevoel zegt dat ik hem nog absoluut niet kan doorstrepen en hij het nog best wel eens zou kunnen zijn.