Onzin. De data-van Chat GPT gaat tot en met 2021 en dus kan AI daar helemaal niets zinnigs over zeggen. En als je het toch probeert dan krijg je deze antwoorden:
Is Toos de Mol?
Antwoord: Ik kan geen antwoord geven op de vraag of Toos de Mol is, omdat ik niet weet wie Toos is en in welke context deze vraag wordt gesteld. Als je meer informatie kunt geven, kan ik proberen je vraag beter te beantwoorden.
Toos is een deelnemer aan het tv-programma de Mol.
Antwoord: Oh, bedankt voor de verduidelijking. Als Toos een deelnemer is aan het televisieprogramma "De Mol", betekent dit niet automatisch dat zij (sic!) de Mol is. In het spel is het juist de bedoeling om te ontdekken wie de Mol is, de persoon die probeert om de andere deelnemers te saboteren en het spel te manipuleren.
Dus, zolang het nog niet bekend is wie de Mol is in het betreffende seizoen van "De Mol", kan ik niet met zekerheid zeggen of Toos de Mol is of niet. Dat is immers een geheim dat pas aan het einde van het seizoen wordt onthuld.
PS: ik heb ChatGPT nog wat gevraagd, zie hieronder.
Schrijf een Limmerick over Lo
Antwoord:
Er was eens een meisje genaamd Lo,
Die hield van zingen en van karo,
Met haar gitaar op haar schoot,
Speelde ze vol overgave en groot,
En maakte ze altijd een mooie show.
Zo, genoeg ongein weer met ChatGPT. Morgen geen AI, maar de keiharde realiteit vanuit Arizona.