Comfort en Lancelot zouden allebei een smetje op hun molschap hebben, als ik dat zo mag zeggen. De 5000 euro van Lancelot bij de bunker vind ik nog wel uit te leggen valt in combinatie met de molbiecht, maar anderen denken er duidelijk anders over. Het rode scherm van Comfort zou ik meer de productie verwijten dan haarzelf, maar ik sta wel open voor het uitgebreide verhaal in aflevering 9. Dan kan mijn mening nog bijdraaien.
Bij Toos gaat het echter niet om één smetje, maar klopt het hele totaalplaatje niet. Bijna buitenspel zijn in aflevering 1, op het laatst nog een hoefijzer van 1000 euro binnenbrengen, amper invloed hebben bij de bingo, de goede omschrijving bij het stuntvliegen geven, de 600 euro verdienen bij de handpop, geen geld saboteren bij het duel, en zo zijn er meer dingen te noemen. Alle opdrachten los zijn ze nog wel goed te praten voor de mol, maar bij Toos is het een patroon dat elke aflevering weer terugkeert. Hij staat weinig op invloedrijke posities en als hij er staat, haalt hij vaak geld binnen. De rare draai in de vrijstellingenkamer en het fout ingeven van de codes in de bunker zijn ijzersterke aanwijzingen naar Toos als mol, maar het plaatje eromheen, doorheen de rest van het seizoen, kan ik moeilijk kloppend maken.