Dit is wel een interessante, maar weet zo gauw niet wat we er mee kunnen of moeten. Je mag toch verwachten dat de programmamakers 100% zeker zijn dat een quote uit een bepaalde film uit een bepaald jaar komt, zeker als je het zo expliciet vermeldt aan het begin van de aflevering.
Zelf heb ik de derde film uit de trilogie nooit gezien, maar zou het kunnen dat deze uitspraak in de film wordt gedaan wanneer de scene zich afspeelt in 1985?
Ik ben vanuit mijn enthousiasme nog eens de Wikipedia pagina's van Back to the Future ingedoken. De derde film van de trilogie is voor een deel opgenomen in Arizona. Als het klopt wat eerder in de topic is gezegd (dat de quote uit BTTF 3 komt), waarom dan toch 1985 plaatsen als jaartal. Ik denk dat het gewoon een slordige fout is van de productie en dat we dus niets achter de jaartallen hoeven te zoeken, omdat wanneer het een hint zou zijn, de jaartallen echt wel goed zouden zijn.
De keuze voor die specifieke quote uit een film die (deels) in Arizona is opgenomen, terwijl het seizoen ook in Arizona is opgenomen, lijkt me wel bewust gemaakt.