Ik moest even kloppen omdat vorig jaar na deze aflevering de Mol de handdoek in de ring gooide nadat er zo'n hoog bedrag werd verdiend en het spel in de volgende aflevering dus helemaal opnieuw moest beginnen met een nieuwe Mol die ter plekke gekozen moest worden. Ja, dat was voor iedereen flink schrikken!!! Dat gebeurde nu gelukkig niet. Zo'n fout maak je ten slotte geen tweede keer, een ezel stoot zich in geen twee keer aan dezelfde steen!!! Het was wel een hele mooie en spannende aflevering. Vooral de eerste opdracht vond ik heel spannend, omdat er door de jaren heen al veel bommen waren ontploft omdat de kandidaten er niet in slaagden om deze onschadelijk te maken!!! Deze keer gebeurde dit voor het eerst een keer niet. Dat was op het juiste moment, want deze bom was zeer risicovol, het zou een flinke knal zijn geweest die mogelijk ook nog een grote krater had kunnen veroorzaken, BOEMMMM, en dat door slechte één pasvraag!!!!!! Ja, met één pasvraag kon je zo de hele boel opblazen!!!!! Ook de dierenbingo was goed doordacht, zeker die quiz in de zoo waarmee getallen voor de bingokaart konden worden vrijgespeeld. Ook de eliminatie was zeer spectaculair. Deze deed me denken aan de eliminatie van de vierde aflevering van de Nederlandse "Wie is de Mol", met die geldkoffers, waarbij als degene met het rode scherm één van de hoogste bedragen wist te pakken, de kandidaat die na hem de test het slechtste maakte, naar huis zou gaan. In deze aflevering werd dit bepaald door de bekende DeLorian-tijdmachine uit "Back to the Future". Commy, die het rode scherm kreeg, kon door de baby's van de andere kandidaten te raden bepalen hoeveel testvragen zij opnieuw kon beantwoorden om terug te komen in het spel. Ze mocht zes vragen opnieuw beantwoorden. Het leverde geen geld op, er ging zelfs geld uit de pot, maar ze slaagde wel en daardoor viel niet zij, maar Leyla af. Al met al een spectaculaire aflevering!!!