Volgens mij ging er 1000 uit de pot.
Lees geen overtuigende dingen waarom ze het niet kan zijn. Ze zouden dit ook niet doen als we haar daardoor zouden kunnen afstrepen en er is niks oneerlijks aan. Leila had gewoon de slechtste test. De mol kan dat nog slechter maken om de gewonnen 5000 waar de mol zo van baalde enigzins bij te stellen.
De Mol probeert altijd dingen te doen die ze nog niet eerder gedaan hebben en daar valt dit prima in.
Wat toevallig ook dat ze er geen 1 goed gokte zodat t maximale eruit ging.
Zie geen reden om haar op mn “niet de mol” lijstje te zetten
Ik vind het ook maar flauw als Comfort de mol zou zijn om dan hier in deze opdracht een fake toneelstukje op te voeren met als enige doel geld uit de pot spelen (-1000 euro dus). Maar ja, in het verleden hebben ze nog stoten uitgehaald die ik 'not done' vond, zoals iemand achterlaten op een maisveld (
waar ze later, wellicht uit wroegiing en ten gevolge van de striemende kritiek die ze in hun mailbox vonden, een twist aan hebben gegeven door Jens terug te laten komen het seizoen daarop, want wie gelooft eigenlijk dat dat het oorspronkelijke plan was, wat ze nadien ook mogen beweren in de pers?) of de mol met één pennentrek 10.000 euro uit de pot laten spelen (in Duitsland). Dat vond ik ook heel flauw en goedkoop, maar ze hebben het toch geflikt. Maar dat is mijn mening en die doet er niet toe.
Dus het zou toch kunnen dat diezelfde makers nu de mol weer de gelegenheid gaven om op deze flauwe manier geld uit de pot te spelen. In de optiek "Comfort is de mol" is het dus nog brute pech dat Leïla en Lieselot wel bereid waren om haar te helpen met de foto's, anders had ze nog 2000 euro meer uit de pot kunnen spelen (ze zou dan 6 keer fout hebben kunnen "gokken"). Ik sta er eigenlijk van te kijken dat ze haar eigen foto herkende, dat zou er compleet over zijn geweest (gelukkig kon ze daar ook geen geld mee winnen of verliezen).
Je hebt gelijk dat er in deze opdracht geen overtuigende zaken te vinden zijn waarom Commy het niet zou kunnen zijn. In de andere opdracht (in de zoo) brengt ze samen met Leïla wel geld op (1000 euro).