Ik bedoel eigenlijk niks want heb het dus zelf nog niet gezien
. Maar het wordt steeds aangehaald dat er ook in De Mol al eens een mol een rood scherm kreeg.
Ik denk zeker dat de mol hier de test moest maken en zelf mocht kiezen of ie voor de slechtste ging of niet. In mijn visie heeft de mol daarvoor gekozen en is het ook nog eens gelukt.
er wordt naar zowel de kandidaten als ons als kijker toe geen enkele info gegeven waardoor we er rekening mee kunnen houden dat de mol deze keer ook een rood scherm kan krijgen
Dat is om zoveel redenen niet waar. Ik zei al, het begon al met die telefoon waar Lieselot later razend spijt had te hebben gedrukt. Les van deze serie, helemaal doordrenkt: trap niet in dit soort lokkertjes. Doe je het toch, dan zit je op de blaren.
Heinz had het al over de rode telefoon die daar werd gebruikt.
En in alle gevallen moet je rekening houden met dat de mol ook een rood scherm kan krijgen, anders kun je immers de opdracht gevoeglijk wel schrappen, want dan zit er een zekere kandidaat bij het spul. Dat kan niet. Elke deelnemer nu nog in het spel moet wel de mol kunnen zijn.
Dat gold in Nederlandse edities bijv. voor Tim, Paul, Richard, ik heb nog wel even op ze gezeten ook als mol, juist omdat me het zo leuk leek. Maar dit laatste is natuurlijk wel een spelopvatting ja.