Kennelijk heb jij niet goed opgelet. Ik heb al vele malen gezegd dat ik die serie nog nooit gezien heb. Ik geef wel aan dat jij wel erg uitgaat van een mogelijke kwader trouw van de mol. Daar zijn duidelijke grenzen aan, namelijk boetes. En als het al eens is voorgekomen zoals jij beweert met deze Lennert, zullen ze de clausules in de toekomstige contracten zeker aangescherpt hebben EN meer secuur op de mol geselecteerd hebben......
Het heeft helemaal niks te maken met een ter kwader trouw van de mol.
Je hebt, zoals je zelf beweert nog nooit de Vlaamse De Mol gekeken, ik denk dat je ten onrechte te veel vergelijkt met WIDM.
Lennart was trouwens een topmol, waardoor geen enkele kandidaat hem doorhad tot in de finale. Hij speelde het zo goed dat hij onverdacht kon doen wat hij wilde.
Ze gaan ook niet meer secuur selecteren, de mol wordt geselecteerd aan de hand van de groep die ze samenstellen en aan testjes die worden gedaan hoe goed de mol onder de radar kan blijven.
Lennart was geen foute selectie, dat heeft niemand beweerd.
Wat het rode scherm betreft, de mol heeft er nog nooit een gehad (wat je eerder beweerde), en Gilles kon tijdens de chat niet anders dan zeggen dan dat het kon. Natuurlijk kan het, voor mij dan wel in een andere setting, maar hij kon niet zeggen dat het niet kon, want dan zou hij zeggen dat Comfort de mol niet is, en die vraag moet open blijven tot vanavond.