Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 2764 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[De Mol] Off-topic huiskamer
« Gepost op: 28-02-2024, 11:26:47 »
Plaats hier je off-topic gedachten ::zwaai::

Ook welkom: alles wat wél met De Mol te maken heeft maar wat niet goed in andere topics past.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline The hunter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2024, 12:55:15 »
Blij om dit forum gevonden te hebben nadat het forum in België al meer dan een jaar gesloten is  :\'( En ook fijn om zien dat er toch enkele vertrouwde gezichten aanwezig zijn  ::zwaai::
Iemand trouwens een idee waarom het Belgische forum niet meer actief is? En of vertrouwde stamgasten van daar zoals Chicawah, Jansen, Paraceta, Masterveecee, Ex-molinator, Klaartje, Cédric hier ook rondhangen?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2024, 13:28:09 »
Blij om dit forum gevonden te hebben nadat het forum in België al meer dan een jaar gesloten is  :\'( En ook fijn om zien dat er toch enkele vertrouwde gezichten aanwezig zijn  ::zwaai::
Iemand trouwens een idee waarom het Belgische forum niet meer actief is? En of vertrouwde stamgasten van daar zoals Chicawah, Jansen, Paraceta, Masterveecee, Ex-molinator, Klaartje, Cédric hier ook rondhangen?
Welkom ::bravo::

Volgens mij waren er te weinig vrijwilligers om het forum draaiende te houden van wat ik heb gehoord. Erg spijtig :(.

Ik heb geen idee of die stamgasten hier allemaal zijn. Vermoljoen was er wel redelijk actief, misschien weet hij het ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2024, 13:59:55 »
Blij om dit forum gevonden te hebben nadat het forum in België al meer dan een jaar gesloten is  :\'( En ook fijn om zien dat er toch enkele vertrouwde gezichten aanwezig zijn  ::zwaai::
Iemand trouwens een idee waarom het Belgische forum niet meer actief is? En of vertrouwde stamgasten van daar zoals Chicawah, Jansen, Paraceta, Masterveecee, Ex-molinator, Klaartje, Cédric hier ook rondhangen?

Leuk dat je er bent! ::bravo::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2024, 17:41:36 »
WK De Mol

Binnenkort begint het nieuwe seizoen van De Mol, en om dat te vieren gaan we na twee succesvolle edities over WidM jullie kennis over De Mol testen bij dit WK (het seizoen van 2016 t/m het afgelopen seizoen). Van de poulefase naar de achtste finale, kwartfinale, halve finale en uiteindelijk de finale. Hoever kom jij?  ::vergroot::

Het WK wordt gespeeld via Discord: https://discord.gg/wie-is-de-mol-de-mol-750025639356137543
Daar kun je ook meer informatie vinden. Ook al heb je niet alles gezien, waag een poging! Het komst maar vijf minuutjes per ronde, en daar heb je een paar dagen de tijd voor. Dus hopelijk zie ik jullie daar! Dat de beste mag winnen ::bravo::

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #5 Gepost op: 14-03-2024, 20:38:32 »
Als je vanaf de HomePage op het schuifje NL/BE drukt en dan naar het forum gaat, kom je op het oude forum terecht!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #6 Gepost op: 14-03-2024, 20:44:42 »
Als je vanaf de HomePage op het schuifje NL/BE drukt en dan naar het forum gaat, kom je op het oude forum terecht!
Bij mij niet hoor ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #7 Gepost op: 14-03-2024, 21:28:30 »
Bij mij gaat het ook gewoon goed.

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #8 Gepost op: 14-03-2024, 22:09:25 »
Ik geloof dat er nog een extra knopje is op de mobiele pagina is van https://be.wieisdemol.com/ Daar staat inderdaad nog 'forum 2023'. Zal het doorgeven.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #9 Gepost op: 15-03-2024, 07:00:13 »
In ieder geval werkt het nu ook bij mij, dank!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #10 Gepost op: 15-03-2024, 10:07:21 »
Juist gehoord in de podcast 90minutes (gepresenteerd door Gilles):

Er was discussie over de uitspraak van de ploeg Molde (tegenstander van club brugge).
Quote van iemand in het panel: Gilles, is dat nu sluikreclame voor je programma?
klaar voor de strijd

Offline Groundhog860

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2024, 13:30:56 »
Heeft De Mol ook een app ?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #12 Gepost op: 16-03-2024, 15:29:23 »
WK De Mol

Binnenkort begint het nieuwe seizoen van De Mol, en om dat te vieren gaan we na twee succesvolle edities over WidM jullie kennis over De Mol testen bij dit WK (het seizoen van 2016 t/m het afgelopen seizoen). Van de poulefase naar de achtste finale, kwartfinale, halve finale en uiteindelijk de finale. Hoever kom jij?  ::vergroot::

Het WK wordt gespeeld via Discord: https://discord.gg/wie-is-de-mol-de-mol-750025639356137543
Daar kun je ook meer informatie vinden. Ook al heb je niet alles gezien, waag een poging! Het komst maar vijf minuutjes per ronde, en daar heb je een paar dagen de tijd voor. Dus hopelijk zie ik jullie daar! Dat de beste mag winnen ::bravo::

Tof idee! wil zeker meedoen, waar kan je precies meer info vinden? Ik zie links heel veel kanalen maar kan nog niks vinden over dit WK (sorry heb nog nooit Discord gebruikt)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #13 Gepost op: 16-03-2024, 15:54:22 »
Je zou links ergens wk de mol moeten zien staan. Als dat niet het geval is, klik even op kanalen en rollen bovenaan en daar op alle kanalen. Zet daar een vinkje bij volgen.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #14 Gepost op: 16-03-2024, 16:06:55 »
Tof idee! wil zeker meedoen, waar kan je precies meer info vinden? Ik zie links heel veel kanalen maar kan nog niks vinden over dit WK (sorry heb nog nooit Discord gebruikt)
Wat Vonne zegt inderdaad, je zou 'WK de Mol' moeten kunnen zijn in de lijst met kanalen. Ik heb je via Discord een berichtje gestuurd om je te helpen. Maar als het niet lukt (of anderen die hetzelfde probleem hebben) kan je in een willekeurig kanaal in de Discord server gewoon een berichtje sturen en dan helpen we je verder. :)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #15 Gepost op: 16-03-2024, 16:40:11 »
Wat Vonne zegt inderdaad, je zou 'WK de Mol' moeten kunnen zijn in de lijst met kanalen. Ik heb je via Discord een berichtje gestuurd om je te helpen. Maar als het niet lukt (of anderen die hetzelfde probleem hebben) kan je in een willekeurig kanaal in de Discord server gewoon een berichtje sturen en dan helpen we je verder. :)

Ja ik ben mee, wat uiteindelijk geholpen heeft was ook de app downloaden op m'n laptop.  ;D 
 
Nu ik toch bezig ben: is het niet heel makkelijk om alle vragen gewoon op te zoeken (oftewel valsspelen). Maakt mij niet uit verder ga gewoon lekker meedoen  :)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #16 Gepost op: 16-03-2024, 16:54:14 »
Ja ik ben mee, wat uiteindelijk geholpen heeft was ook de app downloaden op m'n laptop.  ;D 
 
Nu ik toch bezig ben: is het niet heel makkelijk om alle vragen gewoon op te zoeken (oftewel valsspelen). Maakt mij niet uit verder ga gewoon lekker meedoen  :)
Voor elke vraag heb je maar een halve minuut, dus je moet snel antwoord geven. Op die manier proberen we inderdaad valsspelen te voorkomen.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #17 Gepost op: 16-03-2024, 17:18:52 »
Voor elke vraag heb je maar een halve minuut, dus je moet snel antwoord geven. Op die manier proberen we inderdaad valsspelen te voorkomen.
Aah zo, tof! Leuk initiatief gozers  ;D

Offline BeaVer

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #18 Gepost op: 17-03-2024, 20:54:10 »
Blij om dit forum gevonden te hebben nadat het forum in België al meer dan een jaar gesloten is  :\'( En ook fijn om zien dat er toch enkele vertrouwde gezichten aanwezig zijn  ::zwaai::
Iemand trouwens een idee waarom het Belgische forum niet meer actief is? En of vertrouwde stamgasten van daar zoals Chicawah, Jansen, Paraceta, Masterveecee, Ex-molinator, Klaartje, Cédric hier ook rondhangen?
Als ik het goed heb onthouden, zouden er ook enkele persoonlijke redenen zijn waarom het Belgisch forum niet meer open is.
Alle mensen die je opsomt, zijn ook niet hier actief, maar wie weet... sommigen hebben denk ik hier wel al een account, maar gebruiken het niet. (maar zo zeker ben ik het niet)

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #19 Gepost op: 17-03-2024, 21:08:04 »
Als ik het goed heb onthouden, zouden er ook enkele persoonlijke redenen zijn waarom het Belgisch forum niet meer open is.
Alle mensen die je opsomt, zijn ook niet hier actief, maar wie weet... sommigen hebben denk ik hier wel al een account, maar gebruiken het niet. (maar zo zeker ben ik het niet)
Ik ben nog een paar x gaan piepen daar en Davy is nog wel online geweest de afgelopen dagen.
Hopelijk gaat het toch nog open.