Het kan zeker. Ze zou niet mijn voorkeursmol zijn. Als Michaël de mol is, dan is de Ape-opdracht geniaal gespeeld. Als Stéphanie de mol is, dan is het goed gespeeld, maar niet vernuftig. Maar ze weet wel goed mensen te beïnvloeden.
Aflevering 1) Op de boot was zij de eerste die zei om snel af te drukken "want we weten niet wat er nog gaat komen". Charlotte zei daarop "das waar". Daarna leek het in de montage alsof Charlotte het voortouw nam om snel af te drukken.
Bij de olijfopdracht zien we ze olijven in de ton heelal kappen, maar enkel het laatste van de mand (je hoort dat er maar enkele olijven in de ton gaan). Kan dus best zijn dat puur voor het shot ze enkele olijven in de juiste ton kiepert en al de rest in een andere ton.
Anderzijds ben ik dan weer van het idee dat de mol niet de vrijstelling wil winnen/meedoen, want dat plaatst een spotlight op die drie kandidaten. En dat wil je als mol toch niet denk ik. En zo vroeg in het spel heeft het hebben van de verdubbelaars als mol naar mijn mening geen groot voordeel. Ja, er is een waterkans dat je ze direct kan doorgeven aan de afvaller, en je kan er al één fout inzetten...maar de kans dat een kandidaat ze doorgeeft aan een afvaller is even groot. Dus weegt die extra aandacht op tegen een miniem voordeel?
Aflevering 2) De ijsjes. Volgens de molkwelling zou de mol hier willen staan. En haar Ciocolata was opvallend.
Ze zegt tegen Charlotte zeker de doos van Pandora te willen openen.
Aflevering 3) Samen met Lynn sturende kracht om de foute Ape te kiezen. Hoewel ik denk dat je als mol misschien meer invloed hebt bij het winnende duo in de Ape geldt dit misschien niet als Stéphanie, die ook veel kookt, de mol is. Want dan zit er in beide Ape's minstens 1 vrouw en dan is het een 50/50 kans dat er goed gegokt wordt door de kandidaten.
En haar tatoeage, waar ze ondertussen al tig keer naar verwezen heeft en wat mij onmols lijkt om er telkens naar te verwijzen.
Aflevering 4) Het karten en de pizza: zeker mols
Het spel met de vragen kopen: super onmols
Aflevering 5) Sisyfusopdracht goed tijd gerokken.
blokkendoos: weinig vragen opgevist.
Als zij de mol is, dan denk ik wel dat alle overige kandidaten op haar zitten. Alleen Bernard misschien niet, maar ik zou dan denken van wel na de Sisyphusopdracht.
Michaël en Senne zouden het dan volgens mij weten en de groep op een verkeerd spoor trachten te brengen. Het zou me dan zelfs niet verbazen dat ze het van elkaar weten en samen in de finale willen komen. Charlotte zit denk ik ook op haar, want zij gaf haar verdubbelaars aan Senne en niet aan haar kamergenoot Stéphanie, wat opmerkelijk is. Stéphanie zelf zegt ook tegen haar zus dat ze Charlotte verdenkt. Meestal zeg je dat als mol over een kandidaat waarvan je weet dat die jou verdenkt.