hmmm...dat is waar.
maar Bernard zien we het dan wel niet doen in de aflevering. Dat ontkracht voor mij de hint dan niet helemaal.
Kijk: Stel, je wil per sé de meshint in de aflevering. Goede hint, gemakkelijk uit te leggen (schoonheidsfoutje met de wijn, maar soit). Dan kan je tegen Stéphanie wel zeggen: we leggen bij iedereen een mes op tafel. Snij de pasta met dat mes, want we gaan dat gebruiken als hint.
Wat je niet kan beletten is dat andere kandidaten met dat mes ook hun pasta gaan snijden, stelletje barbaren dat het zijn.
Wat je wel kan doen is zorgen dat daar geen beelden van gemaakt worden die de uitzending halen. Enkel de mol laat je in beeld zien hoe ze spaghetti massacreert.
Nu worden daar foto's genomen voor de socials. Als daar toevallig een foto tussensluipt van een Bernard met gesneden pasta. Kan gebeuren. Daar hebben de editors geen vat op. En die foto's worden online gezet, maar dat gebeurt ook door het social media-team, die zelf geen flauw idee hebben wie de mol is.
Dus ondanks dat ze niet mijn mol is en ook niet mijn wensmol is het niet 100% ontkracht.