Ik denk dat hij gewoon dacht dat de code het geboortejaar van Senne kon zijn. Als dat bij iedereen zo was, moesten ze geen boekjes meer opofferen en konden ze alle kluisjes met kogels openen.
Wat de vraag van Michaël voor mij raar maakt is dat hij nog moet vragen aan Senne in welk jaar hij is geboren. De kandidaten zijn nu zo’n 14 dagen samen. Je doet mee aan De Mol, waarbij je na x-aantal dagen een vragenlijst moet invullen over De Mol. Ook waarschijnlijk persoonlijke vragen, zoals geboortejaar, postcode, kinderen/geen kinderen,…
Hoezo weet je dan nog niet in welk jaar elke kandidaat geboren is? Dat lijkt mij iets dat ik vanaf dag 1 zou noteren: Naam, beroep, geboortedatum, burgerlijke stand, kinderen, postcode,… en dat van elke kandidaat.
Dus ofwel verdenkt Michaël Senne totaal niet en heeft hij de info over Senne nooit echt goed bekeken.
Of hij is totaal niet met het spel bezig en heeft geen persoonlijke details van de kandidaten.
Of hij is de mol en probeert zich hier kandidaats op te stellen door zogezegd te zoeken naar een hint/oplossing om de codes te achterhalen.