Vooralsnog geen argument gehoord dat mij deze tunnel doet verlaten. Bernard gaat een beetje naar de achtergrond, maar komt nog steeds over als degene die het overzicht heeft en de rust bewaard.
Laat Senne achter in de douche.
Geeft foute antwoorden bij de autopuzzel en vist naar kennis bij Senne en hoekt de auto bij de ijsjes. Kan goed puzzelen, maar Philippe moet het oplossen.
Gaat een kaarsje aansteken bij Kurt Cobain
, wil de porto niet gebruiken, dat neemt Charlotte van hem over.
Prachtig onverwacht de verdubbelaar ingezet en weggespeeld.
Hij ging de verdubbelaars niet opvissen en deed het toch, gaat de doos van Pandora niet openen…
Lynn die zich niet verdacht weet te maken, krijgt de verdubbelaars.
Bij Bernard is het allemaal effe te doordacht en zonder paniek, altijd rust.
De uitbarsting (achterlaten in de douche) van Senne richting Bernard lijkt overtuigend, maar kan ook teleurstelling zijn in zijn kamergenoot, of verdenkingen over en weer.
Ik zie de mol niet graaien in de doos van Pandora, maar Senne deed het, en Stéfanie en Charlotte gingen het zeker doen. Charlotte heeft niet de rust van Bernard, ik zie in haar een sterke speler. De rest is het niet. Senne wordt in de toren ook nog eens verdacht gemaakt met de tekstjes op de muur.
Bij de nachtelijk activiteiten bij de doos van Pandora verwacht ik dat de mol snel bij de groep is, maar geen bijzondere dingen gaat doen. Michael met Lynn op zijn rug, Philippe die tijd lijkt te rekken, ook maakt de mol de doos van Pandora niet open, zeker niet met Stefanie en Charlotte die nog moesten gaan. De mol heeft hier niks hoeven te doen. Er zijn genoeg felle kandidaten.