Auteur Topic: [Kandidaat] Karolien  (gelezen 1815 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Karolien
« Gepost op: 7-03-2024, 16:37:13 »


Bespreek hier alles over Karolien
« Laatst bewerkt op: 18-03-2024, 18:22:26 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2024, 20:43:17 »
Schot voor de boeg Mol samen met Michaël.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline BeaVer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2024, 20:48:33 »
Ik hoop dat zij er lang in blijft, want zij komt echt zoooo sympathiek over.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2024, 23:03:15 »
Ik hoop dat zij er lang in blijft, want zij komt echt zoooo sympathiek over.
Ik vrees er wel een beetje voor gezien Gilles niet heel goed kon uitleggen wat ze van beroep doet
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2024, 13:50:54 »
Hij legt het anders best wel goed uit, maar zegt dan "eigenlijk ben ik de verkeerde om dat aan te vragen". Aangezien de afvaller altijd gast is bij CDM zou Gilles hier ook een stille hint naar de eerste afvaller gegeven kunnen hebben.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2024, 17:34:34 »
Ja maar je kunt dan ook weer stellen dat Mollen weliswaar slechte ogen, maar toch best goede oren hebben.

https://www.kad.nl/kennisbank/dierplagen/mollen/#:~:text=In%20tegenstelling%20tot%20wat%20veel,de%20buitenrand%20van%20zijn%20graafpoten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2024, 19:40:57 »
Schot voor de boeg mol samen met Stephanie.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2024, 20:41:52 »
Zou gilles niet meer weten wat een audioloog doet als karolien lang in het spel zou zitten ?

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #8 Gepost op: 22-03-2024, 20:50:57 »
Zou kunnen, maar het kan ook opzettelijk zijn, dat hij niet te veel weggeeft zodat wij net denken dat ze er snel uit gaat zijn.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #9 Gepost op: 22-03-2024, 20:52:46 »
Om te weten wat een audioloog is hoef je geen audioloog te hebben die het je uitlegt

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #10 Gepost op: 22-03-2024, 20:56:16 »
Klopt martin, maar als ik twee weken optrek met iemand die een beroep heeft wat me weinig zegt dan zou ik daar een gesprek over aanknopen .

Maar zoals mocemole zegt het kan ook reverse psychologie zijn

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #11 Gepost op: 25-03-2024, 09:41:45 »
Vond zowel haar 'help je mij even de namen opschrijven, want die onthoud ik niet' als 'oh jullie hebben pasvragen!' (terwijl ze dat niet waren) neigen naar 'kandidaat spelen'.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #12 Gepost op: 25-03-2024, 09:54:20 »
Ja dat vond ik een opvallend moment inderdaad. Zeker in zo'n 1 op 1 situatie op de hotelkamer zal de mol slachtoffers maken door zich onverdacht voor te doen met dit soort opmerkingen. En  Karolien was weer heel kandidaats door in de olijboomgaard door "het Lockdownfeest" van Charlotte als goed antwoord door te spelen. Vreemd... voor nu concludeer ik in elk geval wat opvallende zaken rond haar persoon.

Hoe gek het ook klinkt: Ik ga dit seizoen maar eens extra letten op personen die zich opvallend onverdacht maken. Dit niet ten overstaan van de hele groep (zoals Lynn in haar bootje), maar juist in kleiner comité. Dat zou wel eens een handige tactiek voor de mol kunnen zijn om de verdubbelaars samen met de afvaller weg te kunnen spelen.

« Laatst bewerkt op: 25-03-2024, 09:58:57 door annebeestje »

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #13 Gepost op: 25-03-2024, 10:00:39 »
Als Gillian gespreid heeft, is de kans groot dat hij Karolien niet veel meegenomen heeft. Zat immers 2x in zijn eigen groep (en statisch gezien is de kans groter dat de mol in de andere groep heeft gezeten.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #14 Gepost op: 25-03-2024, 10:14:46 »
Als Gillian gespreid heeft, is de kans groot dat hij Karolien niet veel meegenomen heeft. Zat immers 2x in zijn eigen groep (en statisch gezien is de kans groter dat de mol in de andere groep heeft gezeten.

Tenzij ie bewust mee ging olijven plukken omdat ie Karolien in de gaten wilde houden

Overigens is het ook een rare keuze om de meest 'betrouwbare' kandidate aan te vallen tijdens opdracht 3. Wellicht om zichzelf juist verdacht te maken?
« Laatst bewerkt op: 25-03-2024, 12:37:28 door Mvnl »

Offline Swibert

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #15 Gepost op: 25-03-2024, 13:51:14 »
In de eerste aflevering (minuut 17:25) horen we een verhaal van Karolien over haar ongeluk. In haar verhaal vroeg ze aan haar dokter of ze ooit nog ging kunnen sporten. Die zou gereageerd hebben met: "Bwa ja, petanque, vogelpik, manillen."

Dat deed me heel hard denken aan de sketch van Neveneffecten genaamd "De landing". https://www.dailymotion.com/video/x36gytl
Op minuut 15:50 ontdekken de soldaten in die aflevering dat een medesoldaat zo blind als een mol (!!!) is. Hij zegt daarop "Ik ben perfect zelfstandig. Noem eens 1 ding dat ik niet zou kunnen.", waarop de soldaten een lijst opsommen waaronder: tennissen, VOGELPIK, autorijden, scherpschieten, biljarten, MANILLEN, hordenlopen, kalligrafie, PETANQUE en schermen!

Kan een stom toeval zijn, maar lijkt me wel heeeel verdacht!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #16 Gepost op: 25-03-2024, 17:37:36 »
Ze kan zeker de mol zijn, maar waarom dan zo stellig de groep olijvenplukkers het goede wntwoord vertellen, want dat levert enkel geld op .
Ja ik weet dat er dan mensen zullen zeggen vertrouwen winnen, jezelf minder verdacht maken etc.  Voor mij was karolien op dat moment nog totaal niet verdacht en je kunt ook vretrouwen winnen door keihard je best te doen zoveel mogekijk olijven in een pot te kappen , zonder dst het geld oplevert .

Als ze uiteindelijk de mol is blijf ik dit een rare actie vinden

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #17 Gepost op: 25-03-2024, 17:50:49 »
Och, ik herinner me iets van een Nederlandse Mol die met een 'communistisch plan' kwam dat meteen goed was voor 6000 euro...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #18 Gepost op: 25-03-2024, 17:59:51 »
Inderdaad iets wat in mijn boekje dus ook een hele rare en onnodige actie was .

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Karolien
« Reactie #19 Gepost op: 25-03-2024, 18:18:52 »
Och, ik herinner me iets van een Nederlandse Mol die met een 'communistisch plan' kwam dat meteen goed was voor 6000 euro...

Deze vergelijking gaat totaal niet op imo.