Michaël zat zeer waarschijnlijk op Coco, vernoemde haar duidelijk in de test. Een kandidaat gaat zijn molverdachte uiteraard niet vernoemen als afvaller en als kandidaat kan ik goed begrijpen dat hij zenuwachtig wordt als Coco als afvaller vernoemd wordt. Als zij rood krijgt weet Michaël dat hij fout zit, bij groen zou hij zelf kunnen afvallen. Ik denk ook niet dat de mol de afvaller als verdachte gaat noemen.
De mol weet tijdens de biecht nog niet wie gaat afvallen. De biecht wordt afgenomen vóór ze de test gaan invullen.
Ik denk ook dat de enige hint die de mol krijgt over wie de afvaller is, van Gilles komt die zegt dat de kandidaat 1 vraag kocht. Ik denk dat het bluf is dat de mol de vragen van de rest kon inkijken, want dat strookt niet met wat Gilles in een eerdere aflevering zei tegen de mol in verband met de verdubbelaars: "we gaan je natuurlijk niet vertellen wie de afvaller is". Als de mol alle tests kan inkijken weet hij wie op het goede spoor zit (als hij ooit de kans krijgt om de verdubbelaars door te geven weet hij dan al zeker om ze niet aan hen te geven) en wie er compleet naast zit (en zo de verdubbelaars aan één van hen door te geven).
De pasvragen doorgeven gebeurde ook voor Gilles zei dat de afvaller 1 vraag had gekocht, dus dat lijkt mij het fairst.
Wat je zegt klopt ook niet. Als Michaël op Coco zit, en Coco heeft rood, dan is dat voor Michaël een godsgeschenk, want dan heeft hij net een kogel ontweken.
Als Marta wordt weggestemd, maar ze heeft groen, dan kan ze perfect de mol zijn en hoeft hij zich niet meer zorgen te maken dan eender welke andere kandidaat. Meer nog, dan is het verdacht dat Coco zo nerveus was en is de kans misschien wel groter dat zij de mol is.