Na de grote schijnwerper op Michaël vorige week, was dit toch meer de grote Senne show in aflevering 5, dus dat sterkt dan toch weer. En ook Bernard en Stéphanie waren lekker aan het mollen. Leuk seizoen. Maar het is Michaël:
-Michael doet de Hercules opdracht: heeft daarmee controle over alle deelopdrachten en eindigt eigenhandig alle andere pogingen door toch wel wat theatraal en knullig de balken te laten vallen. Denk dat hij sterker is dan hij hier voordoet.
-Het was ook handig van Michaël om Senne als eerste te laten gaan, want die hield het met minder gewichten toch 12 minuten vol, terwijl Michaël zowel de eindcontrole had door als 2e te gaan, maar ook de schuld van zijn falen kon geven aan al die extra gewichten die hij als laatste erbij kreeg.
-Bij de antwoorden van de Mol wees veel op Michaël, waaronder zenuwachtig acteren in de Ape auto (de regie zet er vervolgens een beeld van Bernard bij..).
-Michael zegt opmerkelijk onaardige dingen over zijn mama in de auto (dit moet haast wel gespeeld zijn, toch)? O.a. dat ze niet kan koken. En vervolgens weer als ze niets weet over dat hij 'snoepjes gestolen heeft' ooit. Michael geeft zelfs zijn moeder op tv de schuld van zijn leugen:
Neuh ik heb dat verteld van die snoepjes.
"Nee?!" Jawel, heb ik verteld En ook als zij niet weet dat hij voor het eerst dronken werd na zijn 17e (yeah right...) geeft Michaël weer openlijk zijn moeder de schuld:
"Zeg jij moet niet saboteren, maar een van ons". Zij: "Nou ja!" - Ik vermoed dat ze zelf ook verbaasd was over hoe anders haar zoon zich ineens gedraagt in dit TV-programma
-Michael zegt (naast Stéphanie) als enige niet tegen zijn mama dat hij NIET de mol is. Hij grijnst wat. Een goede Italiaan liegt nóóit tegen die MaMa.
Maar goed, hij heeft wel voorspelbaar de joker gekozen. Alleen Senne deed daar mols