Ik blijf bij Michael, maar in deze opdracht kwam hij niet verdacht over. Maar dat geldt eigenlijk voor alle kandidaten.
Bij die oesters, tja, ze staan op je vingers te kijken, heel moeilijk om dan te acteren dat je iets niet kan. Prima verklaarbaar voor een mol. Daarna wel het bedrag gehalveerd tenminste.
Bij de stem-opdracht heeft hij best een logisch hoog bod. Dit is een tricky opdracht, waarbij je moet bedenken dat de anderen ook bedenken dat jij rekening houdt met hun bedenkingen. Ik ga er even vanuit dat je alleen met 100 tegelijk mocht bieden. Niemand biedt 3000, want dan ben je altijd het hoogst. Maar als niemand dat biedt dan is 2900 eigenlijk het hoogst. Maar als mensen dit zich bedenken kan je dat dus ook niet bieden om te winnen, dus is 2800 het hoogst. Maar als mensen zich dat realiseren is eigenlijk 2700 het hoogst....herhaal tot je eigenlijk niks kan bieden. Dus een rare opdracht, maar 2600 is een prima bod voor zowel mol als kandidaat, zegt mij niet veel. Ik vind het wel raar dat er door kandidaten werd gesuggereerd dat Michael het geld uit de pot speelde. Er waren twee kandidaten die meer hadden geboden dan hij. Die boden toevallig even veel, maar eigenlijk had hij dus helemaal niet het op 1-na hoogste bod.
Bij het paintballen leek niemand me echt verdacht. Michael is in ieder geval niet (in de edit) de grote held die iedereen weet te raken. Als hij de mol is dan hebben we vast wel een paar mooie shots waar hij bewust kogels zit te verspillen. Ik had wel gedacht dat de mol zou opperen om gewoon ieders boekje te verbranden, zodat het tenminste eerlijk was. Dat lag er misschien iets te dik bovenop.