Auteur Topic: [Kandidaat] Senne  (gelezen 15624 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #220 Gepost op: 12-05-2024, 22:20:32 »
Goed gedaan, alle Senne verdenkers! Ik kwam zelf niet meer van Michaël los, maar Senne was een heerlijke mol en heeft het geweldig gespeeld. Goed seizoen ook, niets dan lof  ::bravo::

Online NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #221 Gepost op: 12-05-2024, 22:45:00 »
Gefeliciteerd Senne tunnelaars! Zaten al een paar veelbelovende momenten in de preview. Lijkt me een sterke mol, maar ik wacht nog even met oordelen tot volgende week.

Ben vooral benieuwd hoeveel hij verdacht werd na aflevering 2. Op die manier in de toren een sleutelpositie opeisen leek mij risicovol voor een mol. Erg benieuwd naar welke invloed dit heeft gehad op de verdenkingen van de kandidaten.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #222 Gepost op: 12-05-2024, 22:49:09 »
Proficiat allemaal!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #223 Gepost op: 12-05-2024, 23:08:06 »
Gefeliciteerd iedereen die Senne snel in het vizier kreeg  ::bravo::
Fantastische mol, maar bovenal fantastisch trio in de finale en dito kandidaten in een supertof seizoen. Senne de kers op de taart  ::confettie::

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #224 Gepost op: 12-05-2024, 23:18:46 »
Fantastisch gedaan, Senne en zijn tunnelaars! Proficiat   ::bravo::
Ma how, zeg!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #225 Gepost op: 12-05-2024, 23:48:35 »
Had hem de eerste 3 afleveringen volledig afgestreept. Toch kwam hij op mijn lijstje door de eliminatie-proef in opdracht 4, doordat hij als een van de weinigen Coco niet aanviel. Toch nog eens een mol ontmaskerd.  ::rofl::

Hij heeft het top gedaan!  ::vergroot:: ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #226 Gepost op: 12-05-2024, 23:54:29 »
Ik zat vanaf aflevering 1 op Michael in de pool, maar zag net zo goed het mol potentieel van Senne want twijfel tot en met aflevering 4 tussen Senne en Michael. Uiteindelijk moet je een keuze maken en gaf ik de voorkeur aan de meer in your face mollen van Michael boven het meer in geniep mollen van Senne.

De klassieke mol rol zoals we hem vaker gezien hebben. Mooi op de achtergrond in de edit, en wel degelijk in de nodige posities streken kunnen uithalen. Dus de tunnelaars vanaf aflevering 1 gefeliciteerd. De actie bij het karten, de actie bij de dispatch, de actie bij de olijvengaard, de actie met de verdubbelaars kwijt spelen, extra onderhandelen in de toren zodat men buiten tijd komt. Natuurlijk bij de parkeerpuzzel de verkeerde combinatie maken qua automerk en land.

Helaas niet in de Ape zitten maar wel in de BMW. Dat blijf ik zelf een minder doorslaggevende positie vinden. En waarom wel 8 minuten de Hercules proef volhouden en niet ala Michael lossen met backup in het vizier?

De dubbele hinkelstap richting het poppentheater. En natuurlijk met de mama van Bernard in bad. Het blijven mooie momenten voor volgende week. Dat ie dan wel de rozen/bungee jump en de kasteelkraak verbrast in de zicht van de finish is logisch. Gaf ook genoeg leuke fragmenten. Een mol volgens het boekje, beetje het karakter van Davey en de streken van die andere Gilles /niet presentator.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #227 Gepost op: 12-05-2024, 23:58:08 »
Goed gedaan Senne. Proficiat aan de ontmaskeraars.

Voor mij waren het vooral de opdacht in de toren, Centuripe en het feit dat hij de pasvragen in een reflex wegstak toen hij wist dat hij moest gaan lopen.
Vanaf dan alleen maar bevestiging gekregen.


Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #228 Gepost op: 13-05-2024, 09:23:57 »
Ik ben benieuwd naar volgende week! Er zijn kleine voorproefjes geweest en dingen die ik begrijp, maar ik ben ook wel heel benieuwd naar sommige andere molacties, die ik tot op heden nog niet helemaal zie. Mijn eerste seizoen De Mol dat ik helemaal heb uitgekeken, het was een genot.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #229 Gepost op: 14-05-2024, 00:49:35 »
Senne opereerde echt a.h.w. in stealth mode (vooral in het begin), maakte goed gebruik van anderen die foute beslissingen namen en ging daar dan handig in mee. Ik zag 'm daarom ook lang als obeserverende kandidaat die slim de finale wilde bereiken. Als mijn mol van het eerste uur Charlotte er wat eerder uit was gevlogen had ik Senne wellicht wat eerder in het vizier kunnen krijgen.

Verder een aantal prima molacties, zoals te vroeg stoppen bij karten (ja, ik moest toch stoppen van jullie), de onnozele uithangen bovenin in toren en slim onderhandelen en tijdrekken m.b.t. tot zijn positie op het spijkerbord, Doos van Pandora openen, lekker veel stappen op weg naar Pinnokio etc.

In elke geval wil ik diegenen die Senne al vroeg als mol hadden feliciteren.  ::bravo::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #230 Gepost op: 14-05-2024, 14:45:27 »
Ik hoop vooral dat Senne niet teveel verdacht is geweest. Ik vind het nooit zo'n probleem als een mol wat geld verdient hier en daar, zolang ie relatief onontdekt blijft. In mijn ogen is onontdekt blijven echt het kenmerk van een goede mol. Geld uit de pot halen lukt ze eigenlijk allemaal wel, al zijn daar ook wel verschillen. Al moet je als mol ook wel het geluk hebben dat er een bliksemafleider bij zat (hopelijk nu eerst Bernard en daarna Michael).

Senne heeft drie acties gehad die toch wel erg in het oog sprongen: de sleutelpositie bij de toren, het rondje te vroeg stoppen bij het karten en het stemmen voor een weekendje weg. Ik vond ze alle drie van de categorie "dat zou een mol niet doen, want dat valt teveel op". Daar zat ik dus mooi naast ::rofl:: maar het kan ook betekenen dat de kandidaten hierdoor in zijn richting gingen kijken. De Mol Vlaanderen laat altijd heel mooi zien wie de mol wanneer begon te verdenken, dus ik kijk hier naar uit.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #231 Gepost op: 14-05-2024, 14:52:13 »
Ik vermoed dat ook. Dat hij dus al vroeg 'gesnapt' was door de kandidaten. Ik lees ook dat dat kleine bedrag van Weekendje Amsterdam hem al de kop kostte bij Bernard, die wist het toen al zeker. Wat dit aangaat zal Senne dus niet een topmol worden als we straks de lijstjes weer maken, althans niet bij mij.

Als mijn mol van het eerste uur Charlotte er wat eerder uit was gevlogen had ik Senne wellicht wat eerder in het vizier kunnen krijgen.
Ik zat dus ook in die tunnel maar zij deed echt dingen fout. Anti-molacties. Senne heeft er daar geen enkele van. Op een gegeven moment moet je dan toch afwijken van je eerste keuze. Of romantisch verder gaan in de hoop, wens, op ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #232 Gepost op: 14-05-2024, 14:59:15 »
Ook bijvoorbeeld de ananas die hij zelf gooit: prachtige actie. Maar het viel Michael wel op dat hij aan het dralen was. Dat is dan weer minder.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #233 Gepost op: 14-05-2024, 15:12:21 »
Wat is ananas in het Engels?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #234 Gepost op: 14-05-2024, 15:35:50 »
Pineapple, hoezo?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #235 Gepost op: 14-05-2024, 16:01:11 »
Ik vermoed dat ook. Dat hij dus al vroeg 'gesnapt' was door de kandidaten.

Dat gebeurt wel vaak hoor:
Gilles werd in aflevering 2 al verdacht door de winnaar (kwamen 2 bij)
Eline werd in aflevering 1 al verdacht door de 2 finalisten (niemand meer bij)
Pieter werd in aflevering 1 al verdacht door  Lloyd, aflevering 2 door Bahador (kwam enkel Pascal nog bij)
Elisabet werd pas in aflevering 4 verdacht door Axel (kwamen nog 3 bij, maar enkel Axel op eigen kracht)
Alina werd in aflevering 2 verdacht door Jolien (kwam enkel Bart bij na zijn rode scherm)
Lennart werd pas in aflevering 8 verdacht door beide finalisten
Philip werd eigenlijk niet verdacht ( wat het zeer jammer maakt), Uma werd na 1 aflevering als mol verdacht door Anke (kwam enkel Sven bij toen Anke afviel)
Comfort werd in aflevering 1 verdacht door Toos, Lancelot kwam daarbij tegen aflevering 4 en Ruben na aflevering 4.

Behalve Lennart en Elisabet werd de mol door minstens 1 finalist al verdacht na aflevering 2. Daarom vind ik dat niet persé slecht als mol. De schade beperken is ook een gave.
klaar voor de strijd

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #236 Gepost op: 14-05-2024, 16:16:26 »
Ik denk dat Michaël op Senne zat na het openen van de doos van Pandora. Sindsdien deden ze vele opdrachten samen. Bernard zal hem later in het vizier hebben gehad wellicht na de blokkentoren (ik denk dat hij een tijd heeft gespreid). De anderen denk ik niet.

Dat de mol door de regie uit de wind wordt gehouden en dat zijn molacties eruit worden geknipt (als het kan) is een feit. Het openen van de doos van Pandora kun je echter niet eruit knippen evenals die actie met het blokkentoren (weekendje Amsterdam). Dat Senne in de toren in de sleutelpositie kwam maakte hem ook verdacht bij vele kijkers (ook bij mij) maar ook daar hebben ze zijn molacties eruit geknipt.
« Laatst bewerkt op: 14-05-2024, 16:23:48 door Luc »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #237 Gepost op: 14-05-2024, 16:32:28 »
Lennart werd pas in aflevering 8 verdacht door beide finalisten.

In WIDM kwam vaker voor dat pas in de finale op de juiste mol werd gestemd.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Blijkbaar zijn de (onbekende) Vlamingen betere mollenspeurders.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #238 Gepost op: 14-05-2024, 18:22:01 »
Dat gebeurt wel vaak hoor
Het gaat niet om 1 of 2 kandidaten die de mol al meteen hebben, bijv. Nikkie de Jager had de mol ook meteen omdat ze zich even omdraaide, dat reken ik de mol niet aan, het gaat om het pak van kandidaten. Dit dus:

Voor mij is het:

  • Niet alle finalisten op de mol: fantastisch, ongelofelijk, super mol
  • Alleen de finalisten: zeer sterke mol
  • De laatste 3 kandidaten: aardig sterke en prima mol
  • De laatste 4 kandidaten: redelijk, beetje teleurstellend misschien
  • De laatste 5 of meer: beetje een mislukt seizoen voor de mol

Natuurlijk is dit niet helemaal zwart-wit, maar zo voelt het een beetje. Bij Senne is het wel duidelijk dat de finalisten hem verdachten, en Charlotte ook leek het. Het komt dus aan op Stephanie
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Senne
« Reactie #239 Gepost op: 14-05-2024, 18:36:28 »
Stephanie heeft in de aflevering gezegd op een 'haar' te zitten. Van Charlotte weten we het simpelweg nog niet. Ze zat alvast zeker op een man.  ;D
 
Daarnaast is wat Lennart deed ongelofelijk sterk en knap, maar mocht dat elk seizoen gebeuren, wordt het voor mij juist weer wat ongeloofwaardig.