Ik ben deze uitzending wel bevestigd. Charlotte met haar beschuldigende moment dat ze Al Capone in vlam gezet hadden..... we weten dat zij de doos ook open had gemaakt.... en ze was ook niet toevallig heel erg laat aan het ontbijt, ze had de pech dat Senne stond te douchen, anders was zij de laatste en had ze de molpositie.
Dat gezegd hebbende is Senne zelf toch ook wel erg verdacht deze aflevering. Hij zou de enige man zijn die het nog kan zijn want Michael, Bernard en Philippe vielen nu toch wel erg diep door de mand. Senne zat in de prachtigste molposities, bij het puzzelen dus het fout zeggen van de automerken, dat was meteen het lot van de opdracht door al die verloren tijd, en toen ook nog bovenaan de toren uitkomen. Ik meen daar allerlei molmomenten te zien. Acteren dat hij de walkietalkie zo driftig gebruikt, negeren van de hints op de muur, alles wel doen uiteindelijk, maar als toch de tijd al verstreken is.... Afl. 10 zal dan prachtig zijn.
Ik snap wel dat hij landelijk bovenaan staat... dat snap ik niet van Philippe maar hij staat er, een goed moment om ze beiden te strepen dan. Charlotte met 9% onderaan voelt beter.