Halverwege de serie, tot nog toe casual gekeken en naast luisteren naar de Trust Nobody podcast, hier op het forum alleen de opdrachtentopics gelezen.
Na aflevering 1 viel Michaël op omdat hij hangend aan de boot zich steeds bemoeide met het tijd tellen bij iedereen. Toch leek me dit geen goede molpositie want hoe lang kun je in deze positie tijd rekken en geld uit de pot houden? Ook de opdrachten daarna, dansen, ijsjes, detectives waren geen goede molposities.
De mol zat in de groep die het eerst aan dek kwam en daar viel Senne op. Senne die (ook in aflevering 3 en 4) heel bedachtzaam en observerend in beeld komt alsof hij een kandidaat is die de kat uit de boom kijkt maar ondertussen heel subtiel en met resultaat molt. Zijn gedrag in de gevangenis was opvallend anders maar er stond hier ook 10.000 op het spel.
Hij zit in de juiste posities en bij hem loopt het steeds fout. Het meeste is op voorgaande pagina's al genoemd. In de allereerste opdracht op het dek leek het alsof hij wat nerveus werd naarmate het langer duurde voordat er op de knop gedrukt werd . Hij leek opgelucht toen er wel gedrukt werd.
Zijn reactie toen bleek dat hij een ronde te weinig gereden had vond ik geacteerd evenals zijn reactie op de hackende mol. Daarnaast vond ik zijn reactie bij de bom in de ape een fractie te laat.
Montage speelt ook een rol maar vooral de fouten van Michaël komen vol in beeld met name de laatste aflevering. Hij schiet dan ook ineens omhoog in de verdenkingen. Dat in het begin vooral Senne maar inmiddels beiden landelijk hoofdverdachten zijn lijkt tegen ze te spreken maar vooralsnog heb ik Senne op 1, gevolgd door Michaël en op enige afstand nog Stefanie.