Mooi overzicht Luc!
Ik durf Michaël niet uit te sluiten, maar twijfel zelf ook heel erg tussen Stéphanie en Senne.
Na afl. 3 heb ik Stéphanie op 1 gezet.
En daar blijf ik nu ook bij.
Wat voor mij de doorslag geeft, is dat ze de beste molposities heeft en de aandacht vooral naar een ander verlegt. Bv met Mario zien we Michaël onhandig doen met de leidingen, maar volgens mij komt dit doordat hij de verkeerde koppelstukken krijgt (van Stéphanie). En ik weet niet: ik zie haar lachen. Is zij een kandidaat die dit grappig vindt of toch een genietende mol?
Bij Pandora zit ze in de laatste groep, maar het wordt wel duidelijk dat ze die doos had willen openen.
En dan die pizzadozen... Als enige erin slagen om niks te laten vallen. Misschien heeft ze gesaboteerd bij de andere koeriers?
Waarom Senne? Het zit mij vooral dwars dat hij liep te rekken bij Senne, Wind & Fire. In die opdracht vond ik Senne, Philippe en Karolien het meest verdacht, maar 1 van deze 3 is nog in het spel...
Komt bij dat hij wel de doos van Pandora heeft geopend, samen met Michaël. Precies wat je zou verwachten van een mol.
Te vroeg stoppen met Mario kart vond ik ook een megaverdacht moment van Senne. Het kwam op mij over dat hij dit wel prima leek te vinden. Omdat hij de mol is? Of omdat hij als kandidaat de mol (Stéphanie) aan het werk heeft gezien? Of omdat hij echt in de war was?
Hoe dan ook, hij lijkt weinig goed te doen.
Voor nu blijf ik bij Stéphanie als mol: we zien haar niet openlijk saboteren, maar dingen gaan opvallend vaak mis met haar in de buurt.
En uiteindelijk denk ik dat ze als pizzakoerier in de beste molpositie stond (als enige overblijven en de boel verprutsen). Senne vind ik hier ook verdacht, maar hij zorgde er wel voor dat Lynn ook naar de finale kon, met daarbij een kans op extra geld verdienen. De positie van Stéphanie vind ik hier beter.
Kortom: Si voor Stéphanie.