Poll

Wie is de Mol?

Bernard
16 (9.9%)
Michaël
72 (44.4%)
Senne
74 (45.7%)

Totaal aantal stemmen: 162

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 35039 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #440 Gepost op: 3-05-2024, 14:24:49 »
Ik heb écht bijna geen idee meer. Charlotte is voor mij het minst verdacht. Mijn gevoel zegt dat de productie toch wel het snelst zou gaan voor Benard als mol. Maar, de follow-the-money schrijft hem voor mij een beetje af. Senne of Michaël. Ik zou toch nu zeggen: Michaël.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #441 Gepost op: 3-05-2024, 18:00:24 »
Ik zit met datzelfde, ik denk dat als je een Molduel gaat maken dat Senne dan wint. Bijv. hij pakt wel een ananas op, Michael niet. Hij geeft de verdubbelaar aan een afvaller. Hij kiest brutaal voor een weekendje Amsterdam. Enz. enz. En Michael stuurt Stephanie weg in afl. 1, levert geld op. Doet meer zulke dingen, dan de edit nog. Dat was ook waarom ik naar Senne ging toen ik mijn enige tunnel dit seizoen moest verlaten. Maar ik vind het allemaal zo opgelegd makkelijk. Dan is hij vanaf begin af aan wel heel erg door de kijkers verdacht geweest. Michael is een veel leukere mol. Spectaculair. Ik zie de hints nu ook naar hem uitgaan. Maar we hebben nog een week erna. Eens kijken wat de slotweek brengt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #442 Gepost op: 3-05-2024, 18:06:44 »
Sleutelmomentjes nog een keer bekeken. De reacties van hun moeders als de (meeste) kandidaten vertellen dat ze de mol niet zijn, wijzen naar Charlotte of Michael. Bij Charlotte wordt het er nogal ingewreven dat haar mama haar niet gelooft. In afl. 1 was Charlotte van alle halvefinalisten het meest mols. Daarna is het allemaal minder overtuigend. Onbegrijpelijk soms zelfs.

Michael heb ik na afl. 1 nooit meer op ingevuld. Ik snapte daar niks van z'n keuzes als mol. En nog niet. Toch nog maar een paar dingetjes opnieuw bekijken vandaag.

edit: ik switch terug naar Bernard. Stress en gesloten houding na Michaels gesprek met de mol kan ik niet negeren.
« Laatst bewerkt op: 5-05-2024, 16:05:38 door Amethyst »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #443 Gepost op: 3-05-2024, 19:23:26 »
Ik zit met datzelfde, ik denk dat als je een Molduel gaat maken dat Senne dan wint. Bijv. hij pakt wel een ananas op, Michael niet. Hij geeft de verdubbelaar aan een afvaller. Hij kiest brutaal voor een weekendje Amsterdam. Enz. enz. En Michael stuurt Stephanie weg in afl. 1, levert geld op. Doet meer zulke dingen, dan de edit nog. Dat was ook waarom ik naar Senne ging toen ik mijn enige tunnel dit seizoen moest verlaten. Maar ik vind het allemaal zo opgelegd makkelijk. Dan is hij vanaf begin af aan wel heel erg door de kijkers verdacht geweest. Michael is een veel leukere mol. Spectaculair. Ik zie de hints nu ook naar hem uitgaan. Maar we hebben nog een week erna. Eens kijken wat de slotweek brengt.
Volledig mee oneens. Volgens mij heeft Senne het vertrouwen van de groep gewonnen, durft hij daardoor (wat opzichtelijker hier en daar) te mollen en heeft hij er daarnaast heel veel plezier in.

Door een groot deel van de kijkers verdacht, misschien wel. Toch zat en zit nog een groot deel op Stephanie en Michael. En het belangrijkste is natuurlijk dat hij niet door de groep verdacht wordt. Zou Senne een topmol vinden, maar Michael ook mocht hij het zijn.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #444 Gepost op: 3-05-2024, 19:54:31 »
Michaël zou ik de leukste Mol vinden, maar ik zie het ook zo gebeuren dat hij de laatste afvaller wordt.
Ik weet het echt niet. Voor alle 4 zijn sterke argumenten te vinden waarom ze het niet zijn.

Volgens mij was Stéphanie gewoon de Mol en hebben de makers haar noodgedwongen vroegtijdig naar huis moeten sturen omdat ze de pot te laag vonden. 8)

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #445 Gepost op: 5-05-2024, 12:37:59 »
Ook deze aflevering weer bevestiging dat Senne de mol is.
Kandidatengedrag bij de anderen, gecombineerd met montage die Senne onverdacht probeert te maken.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #446 Gepost op: 5-05-2024, 14:36:48 »
Ik blijf bij Charlotte met Bernard als winnaar. ::)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #447 Gepost op: 5-05-2024, 18:40:30 »
Volledig mee oneens.
Je bent het er dus volledig mee oneens dat als je een Molduel gaat maken, dat Senne dan wint. Bijv. hij pakt wel een ananas op, Michael niet. Hij geeft de verdubbelaar aan een afvaller. Hij kiest brutaal voor een weekendje Amsterdam. Enz. enz. En Michael stuurt Stephanie weg in afl. 1, levert geld op. Doet meer zulke dingen, dan de edit nog. Op wie zit jij dan, Bernard?

Ik blijf bij Senne. Ik vind Michael wel een veel leukere mol en ik heb nog hoop op een wensmol maar de nuchtere maag zegt Senne.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #448 Gepost op: 5-05-2024, 18:44:34 »
Charlotte
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #449 Gepost op: 5-05-2024, 18:48:52 »
Je bent het er dus volledig mee oneens dat als je een Molduel gaat maken, dat Senne dan wint. Bijv. hij pakt wel een ananas op, Michael niet. Hij geeft de verdubbelaar aan een afvaller. Hij kiest brutaal voor een weekendje Amsterdam. Enz. enz. En Michael stuurt Stephanie weg in afl. 1, levert geld op. Doet meer zulke dingen, dan de edit nog. Op wie zit jij dan, Bernard?

Ik blijf bij Senne. Ik vind Michael wel een veel leukere mol en ik heb nog hoop op een wensmol maar de nuchtere maag zegt Senne.
Ook op Senne. Ik las jouw berichtje meer als: 'Als Senne de mol is, zou hij een slechte mol zijn'. Maar denk dat ik het te snel had gelezen en een verkeerde interpretatie heb gemaakt.  ::hypocriet::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #450 Gepost op: 5-05-2024, 19:43:37 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 7:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #451 Gepost op: 5-05-2024, 21:15:11 »
Michaël toch wel weer erg verdacht. Hij moet t wel zijn ondanks wat anti mol dingetjes in eerdere afleveringen.

Alleen de mol had geen avontuur.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #452 Gepost op: 5-05-2024, 21:23:20 »
Michaël

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #453 Gepost op: 5-05-2024, 21:34:54 »
Mickey Mol ?  :-\\

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #454 Gepost op: 5-05-2024, 21:44:31 »
Michael

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #455 Gepost op: 5-05-2024, 21:53:04 »
Michael  ::jaja::

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #456 Gepost op: 5-05-2024, 22:02:02 »
Ik denk dat ik toch voor Senne ga. Eigenlijk nergens echt op af te strepen en heel vaak dat hij dit seizoen is meegegaan met kandidaten die in de fout gingen.

Michaël zou heel goed kunnen, maar komt wel altijd heel enthousiast en oprecht over. En gevoelsmatig té duidelijke (mols)acties gedaan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #457 Gepost op: 5-05-2024, 22:02:13 »
Senne

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #458 Gepost op: 5-05-2024, 22:10:04 »
Senne, daar ben ik nu vrijwel zeker van.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #459 Gepost op: 5-05-2024, 22:11:12 »
Het gaat voor mij echt tussen Senne en Michaël. Beiden doen het elke keer op cruciale momenten fout, maar ja toch is er maar een de mol. Mijn voorkeur ligt bij Senne, ik zie in hem meer een voorbereide mol.