Zat vanaf afl1 op Charlotte dus ik heb eigenlijk niks te zeggen hier maar...
Neig nu toch Michaël te zeggen,
maar zo vaak zo verdacht neergezet.
Ik snap je verwarring enorm; mijn enige tunnel dit jaar was ook Charlotte maar moest na afl. 3 van haar afstappen doordat zij bijv. Coco aanwees. Ook leek me De Stem een man te zijn, dat blijkt alvast te kloppen. Ik ben toen naar Senne gegaan maar als je in zo'n leuke tunnel hebt gezeten is het altijd een beetje tegen heug en meug. Ik vind Senne's molrol heel gescript, het is zo gewoon, het zal achteraf de doodnormaalste zaak van de wereld zijn dat hij het al die tijd was. Voor ik hier repliek op krijg: dit is geen kritiek op Senne, hij doet het gewoon heel goed als mol, het is het script, dat is zo enorm standaard dat het saai is. Namelijk iedereen in spectaculaire tunnels trekken en dan is het toch gewoon Senne.
Ik snap helemaal je overweging. Na Charlotte is Michael namelijk ook echt een Wensmol, dat zou ZO spectaculair zijn. Juist daarom kan hij het niet zijn, hij krijgt zoals je zelf al zegt ZO'N verdachte edit, dat je hem wel moet strepen (voorbeeldje zoals door anderen al genoemd: waarom hem gewoon die palen laten vallen op een cruciaal moment als de dames eraan komen, en niet het voorstuk laten zien waarbij je merkt dat hij het ECHT moeilijk heeft, dat hij ECHT zwaar zit te puffen?).
Dit heb ik een beetje tegen De Mol, je krijgt toch altijd op het eind de Normaal voorgeschoteld als mol. Ik vind de mollen bij WIDM vaak spectaculairder, of althans, de edit is lastiger te volgen. Bij De Mol is het altijd wel op het eind: kom aan, speelkwartier is voorbij, nu iedereen landen op de mol. Daarom verbaast het mij dat de kansen in de poll hier nog altijd 50-50 zijn, dat was voorgaande jaren wel anders.
En bij WIDM zie je veel meer van de verdenkingen. Maar ik kreeg beslist de indruk dat alle kandidaten op Senne zitten. Bijv. meerdere dingen die Bernard zei. En van Michael weten we het ook wel.
Tot slot zijn met het vertrek van Charlotte (ipv Bernard) nu ineens de twee kleurenhints niet meer van toepassing. Ik had op basis daarvan verleden week naar Michael willen uitwijken, heb dat uiteindelijk niet gedaan, en ben daar nu blij om. Ondanks het feit dat Michael het weer enorm mols deed. Maar ja, het poppelspel vanaf meters hoog is toch een heel pak lastiger dan vanaf 50 cm afstand. En Senne zal ongetwijfeld dansjes hebben gedaan op de trappen. En ze waren nog bijna buiten de tijd.
Ik zag nog wat beelden van de pizza opdracht, zodra Senne zegt dat hij geraakt is zie je hem op de laatste tel van het beeld een heel gemeen glimlachje trekken. Zo van, weer een molactie geslaagd. Daarbij had hij een grote hand in het in 0 resulteren van de Verdubbelaars. Afijn, ik kan een waslijst aan molacties noemen, dat kunnen we allemaal, ook bij Michael. Maar da's toch echt alleen een Wensmol zeg ik. Ge moogt blijven hopen hoor