Poll

Wie is de Mol?

Bernard
16 (9.9%)
Michaël
72 (44.4%)
Senne
74 (45.7%)

Totaal aantal stemmen: 162

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 51214 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #500 Gepost op: 6-05-2024, 12:40:52 »
Mijn pool is ingestort, ik ga terug naar mijn schot voor de boeg mol Senne. Was ik daar maar nooit van afgestapt…

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #501 Gepost op: 6-05-2024, 13:26:25 »
Mijn neiging na het zien van de aflevering is om te zeggen dat Michaël de mol is.
Na een nachtje erover geslapen te hebben, neig ik juist weer naar Senne. De hele aanloop van Michaël-doet-het-perfect naar Michaël-verprutst-het toch bij het poppenspelen lag er wel érg dik bovenop.
...óf niet!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #502 Gepost op: 6-05-2024, 14:14:04 »
Ondanks aflevering lange twijfels bij Senne, blijf ik toch bij Michaël  ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #503 Gepost op: 6-05-2024, 15:59:08 »
Toch maar voor Michaël gegaan. Ondanks dat bij Senne de grote anti-molactie ontbreekt en die bij Michaël er wel zijn. Het kan dat ik deze week nog wissel.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #504 Gepost op: 6-05-2024, 22:27:41 »
Je kunt niet meer om Michael heen nu. Doet exact wat een mol zou doen, een hele aflevering lang.

Bernard en Senne vertrouwen elkaar duidelijk. Anders tel je die traptreden wel samen. Daar viel ook prima te mollen trouwens, wat niet gebeurde.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #505 Gepost op: 6-05-2024, 22:30:48 »
Je kunt niet meer om Michael heen nu. Doet exact wat een mol zou doen, een hele aflevering lang.

Bernard en Senne vertrouwen elkaar duidelijk. Anders tel je die traptreden wel samen. Daar viel ook prima te mollen trouwens, wat niet gebeurde.
Als je de traptreden samen telt, moet je wel elk 2x die trappen opnieuw doen en dus weer extra stappen zetten.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #506 Gepost op: 6-05-2024, 22:34:19 »
Natuurlijk. Maar als jij iemand als mol verdenkt laat je hem toch niet de treden in z’n eentje doen? Bernard vertrouwt Senne dus. En terecht, blijkbaar.

De hele opdracht had de vibes van twee vrienden die gewoon hun best doen. Wat ze achteraf over elkaar zeggen neem ik met een korreltje zout.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #507 Gepost op: 6-05-2024, 22:35:44 »
Als je de traptreden samen telt, moet je wel elk 2x die trappen opnieuw doen en dus weer extra stappen zetten.

Bernard had ze op weg naar beneden nog opnieuw kunnen tellen en Senne merkte nog op dat ie niet begreep dat ie dat niet had gedaan :) Maar Senne had het goed en Bernard had niet de behoefte om twijfel te zaaien, dus van beide onmols. De hele opdracht had precies daar kunnen mislukken.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #508 Gepost op: 6-05-2024, 22:36:20 »
Ik blijf voor Michael gaan. Maargoed Senne die ze overvliegen voor het bad romance deel, met Bernard heel eenvoudig per stap geld kwijt kan spelen.

Tegelijkertijd zat Michael in de mol vertelling in de poppenkast en wist ie te liegen over de zwemtocht. Dus tja volhardend de finale in op Micky Mo.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #509 Gepost op: 6-05-2024, 22:41:27 »
Begonnen met Senne als mol, later overgestapt naar Michael (met Senne als reserve), maar om de een of andere reden weer een beetje terug bij Senne.. Wellicht denk ik hier morgen weer heel anders over haha!

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #510 Gepost op: 6-05-2024, 22:50:39 »
Bernard had ze op weg naar beneden nog opnieuw kunnen tellen en Senne merkte nog op dat ie niet begreep dat ie dat niet had gedaan :) Maar Senne had het goed en Bernard had niet de behoefte om twijfel te zaaien, dus van beide onmols. De hele opdracht had precies daar kunnen mislukken.
Er zijn daar anders wel ineens heeeel veel stappen gezet in dat kasteel.

Zowel Senne als Bernard hadden allebei rustig dansend naar beneden kunnen gaan, ze zagen het van elkaar niet. Begin kasteel was het nog iets van 1950 over. Senne had het over 161 treden (in beeld nam hij de trap per 2 treden, maar we hebben niet alles gezien). Lijkt erop dat er dus veel stappen daar zijn gezet, aangezien er iets meer dan 800 is overgebleven. Schijntje van het startbedrag van 6000.

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #511 Gepost op: 6-05-2024, 22:55:37 »
Er zijn daar anders wel ineens heeeel veel stappen gezet in dat kasteel.

Zowel Senne als Bernard hadden allebei rustig dansend naar beneden kunnen gaan, ze zagen het van elkaar niet. Begin kasteel was het nog iets van 1950 over. Senne had het over 161 treden (in beeld nam hij de trap per 2 treden, maar we hebben niet alles gezien). Lijkt erop dat er dus veel stappen daar zijn gezet, aangezien er iets meer dan 800 is overgebleven. Schijntje van het startbedrag van 6000.
Juist ja, 1 van die 2 heeft daar serieus staan trappelen.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #512 Gepost op: 6-05-2024, 22:57:28 »
Ik blijf nog steeds bij Mikey Mo(l) ::ok::
Ma how, zeg!

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #513 Gepost op: 6-05-2024, 22:57:49 »
Ik lees mezelf terug en zie dat ik totaal of topic ben  :-X

 ::ontopic::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #514 Gepost op: 7-05-2024, 00:57:54 »
Toegegeven, Michaël is verdacht. En als hij niet de mol is, dan vind ik hem onhandig. Want hij heeft naar mijn idee een groot aandeel in het mislukken van veel opdrachten.
En Bernhard gedroeg zich vrij vreemd in afl. 7.

Maar toch blijf ik bij Senne als mol.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #515 Gepost op: 7-05-2024, 08:50:27 »
Je kunt niet meer om Michael heen nu. Doet exact wat een mol zou doen, een hele aflevering lang.
Kom aan, hoe kun je nu zoiets zeggen? Michael brengt met zijn doorslaggevende stem keihard duizend euro in de pot, totaaaaaal nergens voor nodig. Duizend pietermannen! 1000! Dikke streep toch :-\\

We zitten niet meer in aflevering 1 he, we zitten op het einde. Compleet onnodig om te gaan strooien met geld omwille van vertrouwen. Dit tezamen met het feit dat bij Senne elke grote anti-molactie ontbreekt, de hele serie lang, geeft toch dat je Michael echt wel kan schrappen nu ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #516 Gepost op: 7-05-2024, 10:06:42 »
Ik heb de knoop doorgehakt: Senne.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #517 Gepost op: 7-05-2024, 10:46:21 »
Kom aan, hoe kun je nu zoiets zeggen? Michael brengt met zijn doorslaggevende stem keihard duizend euro in de pot, totaaaaaal nergens voor nodig. Duizend pietermannen! 1000! Dikke streep toch :-\\

We zitten niet meer in aflevering 1 he, we zitten op het einde. Compleet onnodig om te gaan strooien met geld omwille van vertrouwen. Dit tezamen met het feit dat bij Senne elke grote anti-molactie ontbreekt, de hele serie lang, geeft toch dat je Michael echt wel kan schrappen nu ::jaja::

Juist op het einde wordt er door een mol vaak wel wat geld verdiend. De ene keer dat Michael echt de doorslaggevende stem was stemde hij verkeerd. De andere keer moest er nog iemand na hem stemmen. Als ik me het goed herinner.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #518 Gepost op: 7-05-2024, 10:50:54 »
Als je een anti-molactie van Senne wil: hij beschrijft toch veel te goed hoe hij met Bernard's moeder in bad is geweest? Bernard probeert hem duidelijk te pakken in een leugen, maar slaagt daar niet in. Als mol verdraai je toch gewoon 1 van die details, zodat Bernard iedereen op leugen laat stemmen? Het gaat nu alsnog goed voor hem omdat het zo absurd is. Maar een mol zou dit veel beter moeten kunnen doen.

Een nog simpelere redenatie voor Michael als mol is het volgende. Bernard is de mol sowieso niet, daar zijn we het wel over eens. Hij haalt wel de finale, dus zal op de juiste mol zitten. Hij zal toch niet de mol de treden laten tellen zonder te controleren? Dat zou wel heel naïef zijn. Hieruit concludeer ik dat Bernard niet op Senne zit, en dus wel op Michael, en dat Michael dus de mol is.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #519 Gepost op: 7-05-2024, 10:54:40 »
Hieruit concludeer ik dat Bernard niet op Senne zit, en dus wel op Michael, en dat Michael dus de mol is.

Tenzij niemand op Senne zit. Dan concludeer je dus niets
klaar voor de strijd