In de overzichten van Sam scoren die twee ook veel hoger op onmolse acties.
Ik weet niet welke overzichten jij bedoelt, maar als ik alles zo optel, kom ik op meerdere anti-molacties bij Michaël en kan ik er nauwelijks vinden bij Senne.
Maar je spreekt jezelf hier toch wel tegen. Eerder haalde NVR_95 al aan dat Bernard waarschijnlijk Michaël verdenkt, want mocht hij Senne verdenken had hij wel de trappen nageteld. Jij zegt daar, naar mijn mening volledig terecht overigens, dat je zelfs in de finale kan komen door op de verkeerde all-in te gaan. Dat kan zeker. Ik ben het 100% met je eens...maar dan zou de reversed psychology van Senne totaal niet werken, want als Bernard Michaël verdenkt, dan kan hij Senne volgen, want Senne is dan volgens Bernard niet de mol en is er geen enkele reden om het tegenovergestelde te doen.
Meer nog: als Bernard Michaël verdenkt én hij zegt tijdens het verhaal van Michaël er niets van te geloven, dan zou Senne best "Waarheid" zeggen en hopen dat Charlotte ook waarheid zegt.
Ik spreek mezelf niet tegen. Ik heb inderdaad opgemerkt dat Bernard perfect in de finale kan geraken door op de verkeerde persoon te zitten en dat we daaruit niets kunnen afleiden, maar ik heb nooit gezegd dat ik daarom ook denk dat het zo is. Meerdere mensen interpreteren wat er in de kathedraal gebeurt hier als "Bernard verdenkt Senne niet", maar die conclusie durf ik daar in ieder geval niet uit trekken. Tijdens de zoektocht in het museum heb ik net het gevoel dat er wel weinig vertrouwen is onderling...
De omgekeerde psychologie zou dus nog steeds perfect kunnen werken in de laatste opdracht. Verdenkingen van alle kandidaten zullen we toch pas weten in de allerlaatste aflevering over anderhalve week.
Maar het is toch ook onmols van Senne, als hij de mol is, om net daar dan Leugen te zeggen als laatste?
Het maakt hier voor hem als mol totaal niets meer uit. Het geld is al verdiend. Dan geef je toch gewoon ook het goede antwoord.
Hier kan ik inkomen, het is inderdaad een beetje onlogisch, maar ik vind het geen echte anti-molactie. Maar dan vind ik wel dat net jij jezelf hier nu tegenspreekt, waarvan je mij eerst 'beschuldigt' .
Als ik het mij goed herinner, verdedigde jij onder andere het niet mee stemmen van Michaël op Coco tijdens de speciale eliminatie in aflevering 4, terwijl de beslissing toch al duidelijk gemaakt was. Verbeter me als ik het verkeerd voorheb, maar dat is dan toch exact dezelfde situatie. Het is zelfs veel vroeger in het spel, dus nog belangrijker voor de mol om onverdacht te blijven.