Wou toch even snel nog mijn verdenking delen voor het te laat is. Heb lang mijn molpijlen op Lynn gericht. Sinds afl. 1 was zij niet weg te slaan van mijn verdachtenlijst, omwille van haar sturend gedrag doorheen het seizoen, de unieke posities die ze innam en haar 'eerlijk' spel. Het ging voor mij altijd tussen Lynn of iemand die aan stuurboord hing aan het begin van de reis. Van die vier ging mijn aandacht vooral naar Senne, Bernard en in mindere mate Charlotte. Geloofde wel in een scenario van een 'schijnheilige' eerlijke mol in de vorm van Lynn. Helaas bleek het een geval van wensmol, te mooi om waar te zijn en was ze daadwerkelijk een gedroomde tegenkandidaat voor de mol.
Sinds haar exit vrij snel geswitcht naar Meester Verdubbelaar, Bernard. Mijn denkpiste 'schijnheilige' mol blijft zo wel overeind, een scenario van een mol die meer dan één verdubbelaar opduikt en het nieuwe spelelement eigenhandig erin brengt. Het was de perfecte dekmantel om zich meteen diep in te graven in zijn overijverige kandidatenrol en zo vlak voor de finale ben ik helemaal overtuigd geraakt. Nog meer na vorige week voelt het fantastisch om vol overgave te zeggen, Bernardo, hij sprak altijd de 'waarheid', verbrak nooit de omerta, ging keihard voor de verdubbelaars en is onze enige echte Pinocchio van dienst.
Sent from De Mol Finale in Antwerpen
PS Supervreemd om te zien dat Bernard zo achterop ligt hier op het forum. How did that happen? Leef zo te zien in een andere wereld. Wat blijft De Mol toch een prachtig programma dat ons jaar na jaar kan blijven misleiden.