Auteur Topic: [De Mol] Evaluatietopic  (gelezen 5311 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Evaluatietopic
« Reactie #80 Gepost op: 26-05-2024, 16:19:45 »
Tijd om terug te kijken op het hele seizoen (dat had ik nog niet gedaan)!

Tops:
- wat heb ik genoten van dit seizoen. De sfeer, kandidaten en Gilles als presentator waren super!
- de opdrachten zaten over het algemeen weer goed in elkaar. Elke keer vraag je je af 'hoe komen ze erop?'. De opdrachten hebben me weer weten te verbazen en vermaken.
- er was veel aandacht voor cultuur van Sicilië, top.
- de montage en daarbij vooral de muziekkeuze is fantastisch
- leuk dat er een serie 'behind the scenes' was, daar heb ik erg van genoten

Tips:
- ik vond de verdubbelaars weinig meerwaarde hebben en zelfs afleiden van het spel. Wat mij betreft mag dit een eenmalig experiment blijven.
- het seizoen was erg lief en vrolijk. Ik miste een beetje de duistere sfeer die eerdere seizoenen bij vlagen wel hadden, bijvoorbeeld met die bom in de ape, dat was vooral gezellig.
- ik vond de nadruk op de moeders wel erg veel. Toen ze in de finale ook nog terugkwamen had ik zoiets van 'nu heb ik het wel gezien'.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Evaluatietopic
« Reactie #81 Gepost op: 26-05-2024, 17:57:19 »
Wat mij betreft een uitstekend seizoen, één van de beste (en alleszins beter dan vorig jaar): prima locaties, heel leuke kandidaten, uitstekende mol en vooral de opdrachten die vindingrijk en humoristisch waren maar toch haalbaar. De verdubbelaar is een extra troef maar niet voor herhaling vatbaar.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Evaluatietopic
« Reactie #82 Gepost op: 26-05-2024, 18:06:23 »
Maar 1 minpuntje ,de verdubbelaars. Geen slecht idee, maar had nauwelijks invloed in deze serie.
Voor de rest was dit een topseizoen!!!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [De Mol] Evaluatietopic
« Reactie #83 Gepost op: 26-05-2024, 23:50:45 »
Ja, het was een prachtig seizoen. Sicilië.  ::love::
De sfeer, de groep, de muziek, de presentatie, de opdrachten, de finalisten en natuurlijk de mol!  ::bravo::
O ja, en zo fijn dat er in de laatste aflevering echt aandacht is voor de mollenacties.  ::ok::

De verdubbelaars vond ik persoonlijk ook wat minder. Het legt extra druk op de mol (die natuurlijk sowieso al een zware taak heeft, al deed Senne het heel goed) en het heeft er volgens mij ook voor gezorgd dat Senne sneller werd verdacht. Met zijn keuze voor zijn weekend Amsterdam begonnen Stéphanie en Charlotte hem ook te verdenken: zonder verdubbelaar had hij die opdracht subtieler kunnen spelen denk ik.

En misschien vind ik 2 pasvragen, zo vlak voor de finale, bij de waarheid/leugen wat veel. Het zorgde er in ieder geval voor dat Charlotte niet in de finale stond. Ondanks dat ze goed zat. Maar aan de andere kant: de anderen hadden ook de juiste mol in het vizier. Misschien dat 1 pasvraag ook oké was hier. Wel een hele mooie opdracht trouwens.  ::bravo::

Verder niks meer toe te voegen. Het blijft een geweldig programma!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)