Ik vraag mij af of de mol dat zichzelf wel wil aandoen om in de positie van Stephanie en Bernard te zitten. De meeste mensen gaan de antwoorden niet weten, zeker niet wat Italos betreft, en in die hitte 4x op en af die helling met die bol... om daarna nog een heel eind te lopen. Senne en Michaël hebben van bij de start tot aan Hercules er ook 25minuten over gedaan, met enkel de molkwelling er tussen, en die waren ook behoorlijk buiten adem.
Nu lijkt het er allemaal op dat Michaël opzettelijk loste wanneer Charlotte en Lynn aankwamen, maar serieus, die 2 hadden dat echt niet langer dan een minuut volgehouden. Ondertussen hing er al 30 extra kg aan.
En de dames waren ook buiten adem, ze kwamen dan ook nog eens 22/23minuten later aan dan Senne en Michaël en als ik dan denk dat ze toch trager lopen dan de mannen valt het wel mee hoe lang ze over de opdracht deden.
En over wat Lynn zei bij haar vertrek, over de mol en paaien:
Charlotte doet het daar wel opvallend goed, moedigt Lynn aan, "we zijn goed bezig", "wil je overnemen?" Bij de molkwelling heeft ze goesting om de pot nog wat op te krikken. Ze kijkt niet, ze weet zelf wel wat ze gezegd heeft.
Ook in Griekenland was er ook een opdracht met de Sisyphus kwelling, nl bij de vradeto trappen moesten 3 kandidaten naar beneden rollende ballen ontwijken.