Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Vanavond om 18.15 is onze 2de kleinzoon geboren Hij heet Fedde, is 52cm en weegt 3950 gram.
Dat is aan de zuidwest kust toch? Ik zit vanaf vrijdag tegen de Noordwest-kust aan.......Zullen we zwaaien?
Aanwijzing voor virus chronische moeheidbron: De Volkskrantdatum: 28 augustus 2010CVSDe langjarige discussie over de oorzaak van het chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS) is deze week opnieuw opgelaaid nu Amerikaanse en Belgische onderzoekers toch een virus in het bloed van patiënten hebben aangetroffen. Amerikaanse onderzoekers schreven vorig jaar in Science dat CVS-patiënten drager zijn van het retrovirus XMRV. Op die studie kwam veel kritiek; de resultaten konden in onderzoeken elders niet worden bevestigd.Wetenschappers van de FDA en de National Institutes of Health (NIH) hebben nu in het bloed van CVS-patiënten het MLV-virus ontdekt, een retrovirus dat bij muizen kanker veroorzaakt. Ze publiceren er deze week over in de PNAS. Onderzoekers van de Vrije Universiteit Brussel (VUB) en het Belgisch biotechnologiebedrijf RE.D. Laboratories hebben een nieuw retrovirus gevonden bij patiënten. Zij presenteren hun bevindingen binnenkort bij de NIH.
Ja dan is het ::oftopic::
Dan werk je wrs vlakbij waar ik woon. Dat tramongeluk gebeurde twee haltes bij mij vandaan. Ik heb ook al verhalen gehoord van mensen, die eigenlijk in die tram, of bus hadden zullen zitten.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
759 gasten en 26 vaste bezoekers