Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
dus als jouw oma overlijd gaan we het ook functioneel maken?
wat is dat weer voor zieke gedachten
Schieten ze op Kadaffi, gaat Knut dood
woessie, lukie4 denkt tenminste functioneel
het duurde echt een eeuw voordat ik begreep wat je met woessie bedoelde
ik weet het nog steeds niet
whahaha, het kan ook zo dat je het als woezie schrijftlees: watje, mietje, schijterd, jankerd, aansteller, etc
Overlevenden in puin Japanse stad TOKIO - Een 16-jarige scholier en een 80-jarige vrouw zijn zondag door reddingswerkers levend onder het puin van de stad Ishinomaki gehaald. Dat is negen dagen nadat de aardbeving en vloedgolf het noordoosten van Japan troffen en de kuststreek verwoestten. De twee werden erg verzwakt maar bij bewustzijn aangetroffen. Beiden zijn in een ziekenhuis opgenomen, berichtte de publieke omroep NHK. bron telegraaf
Aanstaande maandag weet ik, na bijna vier maanden, eindelijk weer wat werken is Dan mag ik namelijk bij de Rabobank in Utrecht gaan beginnen
vingerafdruk blijft verplicht in paspoort http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/23/vingerafdruk-blijft-nodig-voor-paspoort/
Ik zie het niet als een probleem. Van mij mogen ze zelfs een DNA databank maken van heel NL. Als ze die gegevens maar goed beschermen en alleen toegankelijk zijn voor politie.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
657 gasten en 14 vaste bezoekers