Auteur Topic: Wieverdenktwie  (gelezen 1760 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: Wieverdenktwie
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2025, 14:04:24 »
Ik heb dit al heel vaak gezegd, maar we mogen onder ons molloten hier het 'alles kan' nu toch wel voor vaststaand aannemen? Niets is wat het lijkt enzo. Ik ga niet bij elk bericht diezelfde disclaimer er weer bij zetten hoor, dat is allemaal nogal logisch.
enz. enz.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #21 Gepost op: 14-04-2025, 10:57:28 »
Sarah Pedro
Hilde Pedro
Pedro Els
Michèle Nimrod
Alexy Nimrod/Michèle
Nimrod Els/Michèle
Els niet Alexy

Gezien voorgaande weken lijkt Els er op Sarah uitgevlogen te zijn. Heel duidelijke verdenkingen werden duidelijk uitgesproken door Hilde en Sarah: die zitten dus op Pedro. Ik blijf denken dat ze er daarom nog wel even inblijven, Nimrod kon wel eens de volgend afvaller zijn......

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #22 Gepost op: 18-04-2025, 20:26:56 »
Landelijke verdenkingen voor afl. 5
Pedro 31%
Sarah 21%
Michèle 20%
Nimrod 11%
Alexy 9%
Hilde 8%

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 18-04-2025, 22:04:32 »
Sarah Pedro
Hilde Pedro
Pedro Els
Michèle Nimrod
Alexy Nimrod/Michèle
Nimrod Els/Michèle
Els niet Alexy

Gezien voorgaande weken lijkt Els er op Sarah uitgevlogen te zijn. Heel duidelijke verdenkingen werden duidelijk uitgesproken door Hilde en Sarah: die zitten dus op Pedro. Ik blijf denken dat ze er daarom nog wel even inblijven, Nimrod kon wel eens de volgend afvaller zijn......

Door de duidelijke verdenking op Pedro zou ik juist denken dat hij komende zondag het spel moet verlaten. Schok-effect

Nimrod schat ik in als iemand die het spel goed door heeft, daarom verwacht ik dat hij finalist wordt. Bij Nimrod en Michèle zie je nu dat ze elkaar terug verdenken. Lijkt mij op finalisten te duiden, waarin Michèle de mol is.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #24 Gepost op: 19-04-2025, 09:51:18 »
Door de duidelijke verdenking op Pedro zou ik juist denken dat hij komende zondag het spel moet verlaten. Schok-effect
Klopt, dat heb ik ook als eerste gezegd in het Afvallerstopic. Ik krijg al heel wat aanhangers ;D.

Hilde en Sarah kunnen er dus niet uit want dat geeft weg dat Pedro de mol niet is, Pedro zelf kan er juist wel uit......

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 21-04-2025, 10:25:06 »
Wat ik heb kunnen afleiden door de fruitopdracht.
Pedro verdacht Hilde
Nimrod verdacht Michèle
Michèle verdenkt Nimrod terug

Nimrod wilde zeker niet dat Mich in de eerste opdracht zat en zeker wel in de tweede.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #26 Gepost op: 21-04-2025, 10:55:56 »
Michèle verdenkt Nimrod terug

Dit kwam op mij over als één groot toneelstuk dat helemaal uit de lucht kwam vallen. Of zijn er aanwijzingen dat Michèle Nimrod eerder al verdacht?

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 21-04-2025, 11:28:19 »
Ik denk gewoon dat ze weet dat Nimrod haar verdenkt en we zien vaker dat de mol die persoon terug verdenkt. Als ze echt kandidaat is is het misschien vanaf zijn tactiek bij het ballonnen prikken dat hij in haar vizier is gekomen. Maar ga toch voor de eerste optie

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #28 Gepost op: 21-04-2025, 11:41:05 »
Hilde twijfel
Nimrod Michèle/Pedro
Pedro auto's
Sarah Alexy
Michèle Nimrod
Alexy Sarah

Zeker wat Sarah zegt in de testbiecht was opvallend. We zien in uitzending Michèle naar Alexy alle schuld op zich nemen dat hij niet in de roos kon schieten door haar. Maar de andere 4 heeft blijkbaar alleen het feit bereikt dat Alexy geen roos geschoten had, niet dat dit Michèles fout was.....

Die arme Hilde geeft duidelijk aan dat ze is gaan schuiven. Ze zat zo goed. En is hier van mol veranderd......

We zagen nog eens terug hoe Michèle meteen opmerkt nadat de bom ontploft dat 5000 euro wel heel veel geld is om te verspelen.... mol=Held.... Nimrod de dader..... klassiek.

Ze lijkt echt heel onverdacht in de groep, dit gaat echt een superseizoen worden. Ze heeft Els en Hilde al bij haar weggekregen, alleen Nimrod zit haar op de nek. Sarah en Alexy lijken echt puur op elkaar te focussen. Pedro was vaag en zal een rood scherm krijgen nu.

« Reactie #29 Gepost op: 21-04-2025, 15:07:03 »
Hilde twijfel
Nimrod Michèle/Pedro
Pedro auto's
Sarah Alexy
Michèle Nimrod
Alexy Sarah

Zeker wat Sarah zegt in de testbiecht was opvallend. We zien in uitzending Michèle naar Alexy alle schuld op zich nemen dat hij niet in de roos kon schieten door haar. Maar de andere 4 heeft blijkbaar alleen het feit bereikt dat Alexy geen roos geschoten had, niet dat dit Michèles fout was.....

Die arme Hilde geeft duidelijk aan dat ze is gaan schuiven. Ze zat zo goed. En is hier van mol veranderd......

We zagen nog eens terug hoe Michèle meteen opmerkt nadat de bom ontploft dat 5000 euro wel heel veel geld is om te verspelen.... mol=Held.... Nimrod de dader..... klassiek.

Ze lijkt echt heel onverdacht in de groep, dit gaat echt een superseizoen worden. Ze heeft Els en Hilde al bij haar weggekregen, alleen Nimrod zit haar op de nek. Sarah en Alexy lijken echt puur op elkaar te focussen. Pedro was vaag en zal een rood scherm krijgen nu.
Mooie uiteenzetting.
Hilde is volgens mij op een ander spoor gegaan door de trein-opdracht vermoedelijk. Mss verdacht ze Sarah, maar door die molkoffer is ze van Sarah afgestapt.

« Reactie #30 Gepost op: 21-04-2025, 15:57:42 »
Hilde twijfel
Nimrod Michèle/Pedro
Pedro auto's
Sarah Alexy
Michèle Nimrod
Alexy Sarah

Wat bedoel je met Pedro auto's ?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #31 Gepost op: 21-04-2025, 20:45:57 »
Dat hij daar de mol verdenkt. Kortom; hij verdenkt Michèle dus niet.