Auteur Topic: Molkoffer  (gelezen 6304 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Re: Molkoffer
« Reactie #100 Gepost op: 4-05-2025, 21:35:13 »
Vandaag was de eerste keer dat we niet zagen hoe er is gesaboteerd met de Molkoffer. Zou het te veel prijs hebben gegeven als we dat wel hadden gehoord? Bijvoorbeeld bij welke deelopdracht de Mol zat in opdracht 1. Of een extra kaart of iets dergelijks voor de tweede opdracht.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 4-05-2025, 21:45:26 »
Leuk dat de kandidaten nu ook kans krijgen om de mol te betrappen met de mol koffer. Dat doet mij denken aan het seizoen met de onvoorbereide mol, leuk om te zien. Wat mij opviel was dat de edit bijzonder was bij Sarah, bij haar zien we weinig tot niets van de mol koffer.

Ik had zelf het idee dat Michèle iets verborg onder haar t-shirt. Groot zal het item van de koffer sowieso niet zijn, gezien de kleding van de deelnemers.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #102 Gepost op: 4-05-2025, 21:48:39 »
Dit was erg tof dat ze bij elkaar waren en dat de Mol iets uit de koffer moest pakken. 8)

Ben heel benieuwd wat er in de koffer zat, maar dat zien we pas in aflevering 9.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 5-05-2025, 12:03:18 »
Vandaag was de eerste keer dat we niet zagen hoe er is gesaboteerd met de Molkoffer. Zou het te veel prijs hebben gegeven als we dat wel hadden gehoord?
Dat lijkt me logisch.
En de mol biechte op het hulpmiddel succesvol gebruikt te hebben in opdracht 1. Had dus zeker niet met het kaartspel te maken.

Vraag is welk hulpmiddel er bij de ping pong balletjes gebruikt zou kunnen zijn? Dat lijkt me niet het geval. Alles wijst heel sterk op een vrouwelijke mol.

Denk dat het ofwel iets met een instructie aan de buschauffeur was ofwel een instructie aan de toeristen bij de trap/foto.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 5-05-2025, 18:42:06 »
Tja, dan is het nu toch wel duidelijk? Sarah zat als enige beneden in die bus en had alle tijd voor contact met de buschauffeur.

Offline Blauw

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 5-05-2025, 23:31:15 »
Zou het niet zo kunnen zijn dat als er wat uit de molkoffer is gebruikt dat dit bij het andere spel is gebruikt? Bijvoorbeeld bij de kaarten. En hadden jullie deze al.... Hartenaas. De laatste twee letters (sa) en de eerste drie letters (rah). Van achter na voor gelezen is Sarah.

Offline Miss Marvel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #106 Gepost op: 6-05-2025, 07:27:47 »
Zou het niet zo kunnen zijn dat als er wat uit de molkoffer is gebruikt dat dit bij het andere spel is gebruikt? Bijvoorbeeld bij de kaarten. En hadden jullie deze al.... Hartenaas. De laatste twee letters (sa) en de eerste drie letters (rah). Van achter na voor gelezen is Sarah.

Nee, we horen de mol zeggen na opdracht 1 dat het item in die opdracht is gebruikt.
Ma how, zeg!