Wat een heerlijke aflevering waar weer zoveel in zat! En ik zeg: kijken we mee, makers van WidM-Nederland, hoe je een persoonlijk voordeel óók kan verwerken?
En ik ben zo blij dat we nog van alle 10 de kandidaten mogen genieten in aflevering 2, want ik vind iedereen leuk!

en ik vind het heerlijk hoe de groep zo meteen zo leuk met elkaar is. Bij dat 'four glasses please' gedeelte, ik hou van die gezellige momenten tussen de opdrachten door.
En respect aan Gilles voor het uitspreken van de volledige naam van Bangkok. Ik vraag me wel af of hij dat écht uit zijn hoofd deed of dat hij een hulpmiddel ergens had. Indien dat eerste (wat ik dus, Gilles een beetje kennende inmiddels, wel denk), heb ik vast een vraag voor het vragenvuur. Hoe léér je zoiets??
We gaan in aflevering 9 nog wel horen denk ik wie aan de dans is ontsprongen, en hopelijk ook dankzij wie (die zijn of haar stoel heeft weggespeeld).
Maar ik weet nog niet of ik de molkoffer met hulpmiddelen een leuke twist vind. Ik vind het misschien te veel 'de productie is de mol' en ik hou er niet zo van dat er hiermee dus heel veel opdrachten komen waarbij de kandidaten niet de omstandigheden van de opdracht weten (zoals het gegeven dat er een nep-verdieping-37 is). Ik weet niet of ik dat eerlijk vind en vind bijdragen aan het spel wat
ik zelf graag wil zien. Maar ik accepteer dat dit de twist van dit jaar is die de makers hebben gekozen en zie wel dat het op een mooie manier verwerkt is.