Auteur Topic: [Kandidaat] Pasquino  (gelezen 1232 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Pasquino
« Gepost op: 28-02-2025, 14:15:25 »

Bespreek hier alles over Pasquino!
« Laatst bewerkt op: 16-03-2025, 20:57:04 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline vloeistof

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Pasquino
« Reactie #1 Gepost op: 18-03-2025, 01:30:04 »
Mijn schot voor de boeg is Pasquino. Hij valt qua leeftijd en beroep in het profiel van de mollen van de afgelopen jaren. Hij heeft een handicap waardoor hij te onderschatten lijkt, maar hij klinkt aan de hand van de verhalen over zijn pokersuccessen als een vaardige man. Daarbij lijkt hij ook niet enorm op te vallen (maar 6% verdacht hem bij Café de Mol).

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #2 Gepost op: 19-03-2025, 10:15:12 »
Ik zeg juist vroege afvaller, pokerspelers in Realityprogramma's is vaak geen lang spel gebleken ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 19-03-2025, 10:56:06 »
Joeri uit het Vietnam seizoen was ook een pokerspeler. Die haalde net niet de finale

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #4 Gepost op: 19-03-2025, 14:46:22 »
En Bernard herkende hem ook van het pokeren. Zo slecht zijn die pokerspelers niet. Al zegt het denk ik bijzonder weinig, maar een goede pokerface is mooi meegenomen bij De Mol.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2025, 23:48:16 »
Wat ik bijzonder ongeloofwaardig vind is zijn bewering dat sommige van zijn vrienden na tien jaar nog niet weten dat er iets aan de hand is met zijn rechter oog.
Kom nou! Wij keken zondag naar de voorstelling van de kandidaten en toen Pasquino voor het eerst in beeld kwam, merkte mijn man binnen de twee seconden op: “Die heeft precies twee verschillende ogen, heel raar.” Zo opvallend! Dat zie je toch meteen?!
Hij blijkt dus blind te zijn aan dat oog. Toch wel biezonder.

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2025, 08:59:22 »
Wat ik bijzonder ongeloofwaardig vind is zijn bewering dat sommige van zijn vrienden na tien jaar nog niet weten dat er iets aan de hand is met zijn rechter oog.
Kom nou! Wij keken zondag naar de voorstelling van de kandidaten en toen Pasquino voor het eerst in beeld kwam, merkte mijn man binnen de twee seconden op: “Die heeft precies twee verschillende ogen, heel raar.” Zo opvallend! Dat zie je toch meteen?!
Hij blijkt dus blind te zijn aan dat oog. Toch wel biezonder.

Ik maakte me dezelfde bedenking, maar interpreteer het zo dat zijn vrienden 'vergeten' dat er iets met zijn oog aan de hand is.  Dat hij zó normaal functioneert en zijn gezicht/oog nu ook weer niet heel hard opvalt dat niemand nog weet dat hij blind is aan een oog.

Akkoord, dat is niet wat hij zei maar anders houdt het inderdaad geen steek.  ;D

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 22-03-2025, 09:19:46 »
Tiens, ik kwam online Pasquino’s familienaam tegen. Die is toevallig dezelfde als die van Wouter, de eindredacteur. Het zal toch geen familie zijn zeker?

Online wouterv

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 22-03-2025, 09:53:24 »
Familie is uitgesloten van deelname
klaar voor de strijd

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 22-03-2025, 10:22:58 »
Ja, dat denk ik ook, zeker dichte familie van iemand van de makers en crew. Hij zal dan toevallig dezelfde familienaam hebben als de eindredacteur.
Je zal maar De Coster heten en willen meedoen aan De Mol! Veel succes! :D

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2025, 10:40:16 »
Hele toffe kandidaat die nog niet veel in beeld was.

Offline Thunderclaw

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 1-04-2025, 00:40:20 »
Ik had al zo'n gevoel dat 'ie als pokerspeler of heel ver ging komen of volledig door de mand zou vallen en in aflevering 2 eruit zou liggen.

En sure enough...

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #12 Gepost op: 1-04-2025, 11:57:20 »
Ik zeg juist vroege afvaller, pokerspelers in Realityprogramma's is vaak geen lang spel gebleken ::rofl::
Inderdaad  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human