Na aflevering 5 met stip op 1 terug bij mijn eerste gedachte n.a.v de eerder genoemde red flag met het benoemen van Matteo Simoni. Verder verandert er niet heel veel in mijn verdenkingen de top 3 blijft hetzelfde, alleen ga ik wel de Thomas tunnel verder in.
1. Thomas (broodje hotdog geknoei, vertraagd met de drone, PETER niet noemen bij de film Hook, belangrijk detail en doorslaggevende stem in dat ze alle drie gevlogen hebben)
2. Ruben (zijn hotdogs gingen saus, en ook zijn beschrijvingen in het vliegtuig waren verre van top)
3. Comfort (ze kan het zeker nog zijn, sleutelpositie met faken en haar geknoei in de supermarkt ondanks dat ze wat geld binnen bracht)
4. Lancelot (de aanbieding van 1.000 euro is verdacht en waar is zijn filmkennis?)
5. Toos (absolute kandidaat)
Ja leuk dit... kan ik het weer omgooien...
1. Ruben (op basis van wat ik hierboven al zei, het propjes schieten dat mis ging en de proef in de bus)
2. Lancelot (stond weken geleden op 1, zakte door aflevering 4, maar ja die fun fact was wel cruciaal, hij zag er met zn trui ook uit als een leraar). Was hij het niet die bang was door de mand te vallen in de molbiecht? Dat zou kunnen verklaren dat hij toen de pasvragen niet gepakt heeft. Heb ik hem ten onrechte afgeschreven?
3.Commy (weinig echt zien mollen)
4. Toos (die blijft voor mij echt kandidaats en toch is hij steeds weer verdacht).