Ruben is inderdaad kalm, soms wat afstandelijk en kan blijkbaar goed acteren al heb ik af en toe de indruk dat hij overacteert zoals tijdens de executies en ook in het filmpje afl. 2.
Zijn partner omschrijft hem als enthousiast maar dat heb ik nog niet ondervonden, het lijkt alsof hij zich niet teveel van zichzelf wil laten zien.
Ruben als in-your-face-Mol past niet bij hoe ingenieus het programma in elkaar zit. Al zou ik meteen toegeven dat ik er volledig ingetrapt ben want ook Ruben zou fantastisch acteren.
Ik vind het juist wel in het programma passen, ik denk toch dat de productie na vorig jaar een zelfzekerder en meer stoïcijnse mol zal kiezen, eentje met veel lef en Ruben past er goed in.
Overigens heb ik veel liever een in-your-face-Mol als bv. Lennart en in WIDM bv. Jurre, Kees of Milousjka dan eentje die afwacht en hoopt dat anderen het verpesten (zoals Comfort het kan zijn).
Wat mij ook opvalt bij Ruben en ook Lancelot is dat ze snel meegaan bij een fout antwoord of beslissing.
Kortom, Ruben verdenk ik het meeste maar Lancelot schrijf ik nog niet af al zit het niet nemen van de pasvragen in de bunker mij niet lekker.