Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
We kennen de kandidaten nog niet, dus als het allemaal mannen zijn dit jaar, dan gaat jouw theorie niet op. De mol al 'tonen' in een teaser is inderdaad nog nooit gedaan. Maar wat niet is kan nog komen ...Al geloof ik er zelf ook niet in.
https://archive.is/ZjvnJMooi interview in de Humo met een aantal oud kandidaten en mensen van de productie.
De doos van Pandora was niet meer te hergebruiken. Dat is nu de 'koffer des onheils'? De verleidingen voor de kandidaten in een nieuw jasje, maar hetzelfde principe, of zou het iets heel nieuws zijn zoals bv een collectieve tegenstander? Voorlopig hou ik het maar op 1) doos-->koffer en 2) de rest van hetzelfde.
Tijger komt veel terug als thema. Gilles zit op een geheime locatie dat de naam Tigre draagt, het biertje, Khan in de BMW etc… viel op….
Wat mij opviel is dat op de Goplay website van De Mol bij Hilde als enige alleen de foto staat, zonder onderschrift en verhaaltje eronder. Foutje of wou ze dit zelf niet? Psychiater die professioneel anders is dan thuis. In de gaten houden.
«Mochten er oorkondes bestaan voor ‘Meest enthousiaste kandidaat’ of ‘Eerste kinderpsychiater ooit in ‘De Mol’, Hilde stak ze allebei moeiteloos op zak. Maar voor prijzen is het nog wat vroeg. Hilde is 57 en woont met haar man en hun 2 kinderen in het Limburgse As. Ze is psychiater en kan dus ongetwijfeld erg goed luisteren en observeren. En mensen doorzien?»
Giro Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
932 gasten en 18 vaste bezoekers