Auteur Topic: [De Mol] Spoiler topic  (gelezen 1222 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[De Mol] Spoiler topic
« Gepost op: 28-02-2025, 11:12:21 »
Hier mag vrijuit gepraat worden over spoilers  ::vergroot::

Spoilertags zijn dus niet nodig hier, hooguit wanneer er een écht grote spoiler is die het kijkplezier kan verpesten. Dan is het netjes die nog wel te gebruiken. Hopelijk hebben we dit topic niet nodig!

In andere topics gelieve geen spoilers bespreken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Spoiler topic
« Reactie #1 Gepost op: 20-04-2025, 22:43:10 »
Hier maar ff dan (maar is dus geen spoiler)

Bij Michèle dus ook n oortje gespot

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 20-04-2025, 22:45:07 »
Bij dezelfde opdracht?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 20-04-2025, 22:46:37 »
Yes

Edit: ik zie trouwens wel vaker oortjes bij kandidaten. Ook bij widm

Denk dat ze bij bepaalde opdrachten dat hebben

« Laatst bewerkt op: 20-04-2025, 22:48:27 door FS »

Offline VK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
« Reactie #4 Gepost op: 20-04-2025, 22:47:46 »
Ik vrees dat het molkoffer-filmpje er na afloop af had gemoeten en dat iemand heeft lopen slapen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2025, 22:48:38 »
Hier maar ff dan (maar is dus geen spoiler)

Bij Michèle dus ook n oortje gespot

Dus zowel Michèle als Pedro, toch zie ik niet wat nut het heeft om dat te gebruiken als je in het tankstation zit.
Ze doet het wel goed als mol om eerst de 2 tips te kopen die eigenlijk niet zo nuttig zijn.
Je hebt sowieso die bordjes met de lyrics nodig om de opdracht te doen slagen als je er logisch over nadenkt.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 20-04-2025, 22:52:01 »
Dus zowel Michèle als Pedro, toch zie ik niet wat nut het heeft om dat te gebruiken als je in het tankstation zit.

Ik ook niet.
Kan me toch niet voorstellen bijna dat Pedro zeker 4x volop met dat oor in beeld komt als dat t “moloortje” was.

Maar ben er niet gerust op eigenlijk.

Het is raar

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 20-04-2025, 23:00:22 »
Ik ook niet.
Kan me toch niet voorstellen bijna dat Pedro zeker 4x volop met dat oor in beeld komt als dat t “moloortje” was.

Het is raar

Ik ben er ook nog niet helemaal gerust op. Vooral omdat het wel lijkt alsof ze  dat oor zo veel mogelijk uit beeld knippen of maar heel kort in beeld laten. Of ze zitten gewoon met ons te fucken door dat beter in beeld te brengen dan die van Michele omdat ze weten dat het hier op zou uit lopen  ::rofl::

Maar zou je dat doen als hij ook echt de mol is?

Dan is het net als de audio hint met Stijn. Die audio bleek fake te zijn maar toch switchen daardoor heel veel kijkers naar de juiste mol

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 20-04-2025, 23:01:22 »
Ze doet het wel goed als mol om eerst de 2 tips te kopen die eigenlijk niet zo nuttig zijn.
Je hebt sowieso die bordjes met de lyrics nodig om de opdracht te doen slagen als je er logisch over nadenkt.

Deze opdracht was zonder die borden inderdaad nóóit gelukt. Daardoor vond ik het ook echt geen leuke opdracht. Zonder geld uit te geven was hij onmogelijk.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 20-04-2025, 23:01:32 »
Ik ook niet.

Het is raar

Heb het in de topic van de opdracht zien staan dat ze eigenlijk het liedje te horen krijgen door een oortje.

Michele zegt bij het binnenkomen "Ah het is Anne." en ze wijst naar haar oor.
Er zitten ook twee mensen aan een tafeltje daar, dit zouden kunnen klanten zijn. Het kan dus goed zijn dat enkel Mich en Pedro het lied horen via een oortje.

Het kwam als kijker wel over dat ze daar de hele opdracht luid Anne aan het afspelen zijn over speakers in het tankstation.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 20-04-2025, 23:03:16 »
Ik ben er ook nog niet helemaal gerust op. Vooral omdat het wel lijkt alsof ze  dat oor zo veel mogelijk uit beeld knippen of maar heel kort in beeld laten. Of ze zitten gewoon met ons te fucken l

Ze proberen ons een oor aan te naaien  :P

Maar ze proberen dat oor verder helemaal niet ergens uit te knippen. Het komt echt 4x minstens volop in beeld. Lang ook

Maar goed. Denk dat het dus niet iets is. Dat zou echt te achterlijk zijn

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 20-04-2025, 23:04:12 »
Heb het in de topic van de opdracht zien staan dat ze eigenlijk het liedje te horen krijgen door een oortje.

Michele zegt bij het binnenkomen "Ah het is Anne." en ze wijst naar haar oor.
Er zitten ook twee mensen aan een tafeltje daar, dit zouden kunnen klanten zijn. Het kan dus goed zijn dat enkel Mich en Pedro het lied horen via een oortje.

Het kwam als kijker wel over dat ze daar de hele opdracht luid Anne aan het afspelen zijn over speakers in het tankstation.

Oef, zou wel een tegenvaller zijn, zo'n spoiler.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 20-04-2025, 23:35:09 »
Nu kan ik als ervaringsdeskundige zeggen dat zo'n oortje op maat gemaakt moet worden. Je kunt niet zomaar zo'n ding in je oor steken, want de vorm van oren en ook van de gehoorgang is bij ieder mens weer anders.
Dus vraag ik me nu af: heeft men in Vilvoorde vooraf bij alle kandidaten oortjes laten aanmeten?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 20-04-2025, 23:39:26 »
Dus vraag ik me nu af: heeft men in Vilvoorde vooraf bij alle kandidaten oortjes laten aanmeten?

Ik heb vaak bij kandidaten oortjes gezien dus als ze op maat gemaakt zouden moeten worden is het antwoord ja. En als ze ze gewoon random erin proppen dan niet.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 20-04-2025, 23:44:23 »
Bij welke andere opdrachten heb je dan al oortjes bij kandidaten gezien?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 20-04-2025, 23:49:12 »
Bij welke andere opdrachten heb je dan al oortjes bij kandidaten gezien?

Elk seizoen spot ik het weleens. Nooit echt vreemd gevonden. Ging ervan uit dat het gewoon een audio dingetje is.

Heb niet een lijstje ofzo van wanneer
Ook bij widm.. niet alleen bij De Mol

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 20-04-2025, 23:56:47 »
In het tankstation werd het liedje in 1 oortje per kandidaat afgespeeld. Misschien hadden ze wel 2 oortjes in ook allebei. Het is iig geen spoiler dus

Offline fluffy82

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 21-04-2025, 09:21:09 »
Nu kan ik als ervaringsdeskundige zeggen dat zo'n oortje op maat gemaakt moet worden. Je kunt niet zomaar zo'n ding in je oor steken, want de vorm van oren en ook van de gehoorgang is bij ieder mens weer anders.
Ik weet niet welke ervaring je hebt, maar als collega ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat op maat gemaakte oortjes uiteraard beter zijn, maar er zijn ook talloze "standaard 1 fits all" versies hoor. Wij werken nóóit met op maat gemaakte oortjes want dat zou veel te veel kosten. Ze werken even goed, en zijn ook niet echt zichtbaar dankzij de kleur.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #18 Gepost op: 21-04-2025, 11:00:05 »
In het tankstation werd het liedje in 1 oortje per kandidaat afgespeeld.
Daarom kan het ene oortje nog wel het ene zijn en het andere het andere. D.w.z. zijn er twee kandidaten daar, dan zijn het 2 dezelfde oortjes. Is er een mol bij, dan hoort die wat anders dan de kandidaat door dit geprepareerde oortje uit de molkoffer. En er zijn daar geen 2 kandidaten want deze spoiler bewijst 1 ding: dat Michèle MOEST gaan afrekenen om zo op die plek te geraken, zij zal even bij Pedro weggeweest zijn bij het zoeken naar aanwijzingen en bijv. in de toilet haar oortje verwisseld hebben vanuit de koffer.

Laat Michèle nou al consequent steeds voorin de auto zitten gedurende de hele serie.... dat is dus nooit toeval geweest..... dit is haar vaste plek, om zodoende in de aflevering van gisteren uitbetaald te krijgen met deze ultieme molplek......
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Fay111

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 21-04-2025, 11:38:13 »
Vraagje: Zijn er al oortjes gespot bij iemand die in de auto’s zit?
Of enkel in tankstation?
Want er werd volgens mij toch duidelijk gezegd dat het oortje diende voor deze opdracht bij de molkoffer. ::vergroot::